Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kirjat etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Lukeminen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.07.05, 12:27   #1 (linkki)
Angel
(Vierailija)

Manga ja anime

Onko täällä yhtään ketään joka lukee mangaa tai katsoo animea? Itse luen ranmaa.
  Vastaa viestiin

28.07.05, 15:06   #2 (linkki)
Ramona
(Vierailija)

Re: Manga ja anime

Mä katon animea, mutta mangaa en ole vielä lukenut. Paras anime jota olen kattonu 6-vuotiaasta on Hopeanuoli (Ginga Nagareboshi Gin) se jaksaa kiinnostaa ja liikuttaa yhä edelleen! Myös elokuva Henkien kätkemä oli hyvä ja parhaillaan yritän päästä kärryille Neon Genesis Evangelionista:)
  Vastaa viestiin
28.07.05, 15:07   #3 (linkki)
Ramona
(Vierailija)

Mä katon animea, mutta mangaa en ole vielä lukenut. Paras anime jota olen kattonu 6-vuotiaasta on Hopeanuoli (Ginga Nagareboshi Gin) se jaksaa kiinnostaa ja liikuttaa yhä edelleen! Myös elokuva Henkien kätkemä oli hyvä ja parhaillaan yritän päästä kärryille Neon Genesis Evangelionista:)
  Vastaa viestiin
01.08.05, 13:07   #4 (linkki)
Garnet
(Vierailija)

Animea ja mangaa harrastanut pennusta(12 vee, voi niitä aikoja..) asti. Parhaat niin animena kuin mangana on Hellsing, Ghost In the Shell ja Nagareboshi Gin. Ahdistaa vain ihan älyttömästi ku suurin osa suomeen tulevista animeista dubataan!! Ei vois vähempää kiinnostaa jotkut suomalaiset mällit ääninäyttelijät.. Siksi tilaankin ulkomailta. Aidot japanilaiset näyttelijät ja enkunkielinen tekstitys.
  Vastaa viestiin
23.10.08, 21:24   #5 (linkki)
-yuki-Chan-
(Vierailija)

moi...

mä katon animee ja luen mangaa oon harrastanu sitä pari vuotta ;D ja voisko jotkut antaa mesen jotka haluu...eitää kyll mangaa liity mut haluisin mese kavereiks myös muutaman semmosta jotka kattoo animee tai lukee mangaa...:D kirjoittakaa vastaukseen vaik re:Mese tai jotenkii :DDDDD
  Vastaa viestiin
08.02.11, 17:45   #6 (linkki)
auttaa..
(Vierailija)

mangan piirtämis ohjeita aloittajille!!

on kaksi tapaa jolla voi oppia piirtämään mangaa.
1.Voit itse keksiä minkälaista mangaa piirrät, voit ekaksi kuitenkin katsoa vähän mallia, minkälaisia mangat ovat.
2.voit laittaa esim googlen kuvahakuun "manga" sieltä löydät perus asiat, silmät, vartalo, pää, jne..
tai voit ostaa tai lainata kirjastosta mangaoppaita ne auttavat sinut alkuun..! vielä on vaihtoehtoja:
lue manga sarjakuvia ja ota niistä mallia! kun opit tekemään silmät,vartalon, pään,kädet,jalat ja hiukset olet oppinut perus asiat mangasta.

kun olet oppinut ne sinun pitää ruveta piirtämään paljon mangaa, harjoittelu tekee mestarin!

Toivottavasti minusta oli apua joillekkin!:)
  Vastaa viestiin
18.02.12, 21:24   #7 (linkki)
yuki
(Vierailija)

minulla on ongelma olen lukenut mangaa ja katsonut animea ja harjoitellut japania jo pari vuotta mutta en uskalla kertoa siitä kenellekkään koska pelkään että mua pilkataan koska nykyään anime ja manga lukioita pilkataan ainakin täällä mis mä asun. Mitä tehdä??
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku