Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kirjat etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Lukeminen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.09.06, 20:29   #1 (linkki)
Kiinnostaisi!!!
(Vierailija)

J.D.ROBB

Hei auttakaas vähän!!
Minulla on 2 J.D.Robb:in (Nora Roberts) kirjaa; Alaston kuolema ja kuoleman ikuistama.
Tahtoisin kovasti lisää näitä kirjoja mutta en tiedä muita. Googlesta löysin jotain mutta englanti ei oikein taitu minun suussani joten josko joku ihana ihminen osaisi kertoa minulle kaikki J.D.Robb nimellä julkaistut kirjat!

Vähän voisin veikata että alaston kuolema on eka osa ja kuoleman ikuistama toka osa, kun se Eve Dallas tuossa ekassa kirjassa tapaa sen Roarken ja toisessa kirjassa se on menossa sen kanssa naimisiin. Noita J.D.Robb kirjoja on muistaakseni 17.
Onko kaikki niinkuin samaa sarjaa eli jatkoa toisilleen?
Tahtoisin lisää noita kirjoja!
Oikein innostuin ja yllätyin että miten onkaan niin hyviä kirjoja vaikka tulevaisuuteen liittyykin (vuosi 2058). Yleensä en tuommoisista tykkää, mutta minähän luin ja tykkäsin myös kirjasta p.s. rakastan sinua!
  Vastaa viestiin

09.09.06, 21:12   #2 (linkki)
Apila
(Vierailija)

Re: J.D.ROBB

Nimellä J.D.Robb on suomeksi julkaistu Alaston kuolema, Kuoleman ikuistama ja Maineikas kuollessaan.

Suomeksi julkaistuja kirjoja voi hakea Fennica-tietokannasta, https://fennica.linneanet.fi/
  Vastaa viestiin
11.09.06, 15:05   #3 (linkki)
Jenni
(Vierailija)

Onko kaikki niinkuin samaa sarjaa eli jatkoa toisilleen?

Samaa sarjaa ovat. Even (ja Roarken) tarina jatkuu kirjasta kirjaan. Mutta samalla itsenäisiä osia.
  Vastaa viestiin
13.09.06, 11:37   #4 (linkki)
Ansu
(Vierailija)

Joitakin vuosia sitten luin J. D. Robbin kirjan nimeltä Valvoja. Juonta ja henkilöitä en enää tarkemmin muista, kirja oli kuitenkin jännittävä ja viihdyttävä.
  Vastaa viestiin
13.09.06, 12:32   #5 (linkki)
Anu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu
Joitakin vuosia sitten luin J. D. Robbin kirjan nimeltä Valvoja. Juonta ja henkilöitä en enää tarkemmin muista, kirja oli kuitenkin jännittävä ja viihdyttävä.
Tarkoitatko J. Rabbin kirjaa? Robbilla ei tietääkseni ole tuon nimistä.
  Vastaa viestiin
31.08.11, 14:23   #6 (linkki)
mä vaan
(Vierailija)

J.D.ROBBIN KIRJOISTA

KUOLEMAN RIITIT OLI MUISTAAKSENI VIIMEISIN TOHON EVE DALLAS-SARJAAN ILMESTYNYT KIRJA
  Vastaa viestiin
23.04.12, 14:01   #7 (linkki)
maajuska
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan Näytä viesti
KUOLEMAN RIITIT OLI MUISTAAKSENI VIIMEISIN TOHON EVE DALLAS-SARJAAN ILMESTYNYT KIRJA

Niin siis suomennettu kira. Muutenhan sarjassa on ilmestynyt jo reilusti kolmattakemmentä kirjaa, mutta jostain syystä suomennettuja ei ole kuin nuo ensimmäiset, olisko ollut kuusi kappaletta.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku