Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kirjat etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Lukeminen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.11.06, 20:07   #1 (linkki)
Mummeli1
(Vierailija)

Ylläpidolle ....mistä löytyy?

Olen nyt vähän pihalla lukupiirin kanssa kun en ole vähään aikaanpäässyt tänne palstalle. Nimittäin mistä osoitteesta saa lukea nämä kirja-arvostelut?
Härkösen kirjahan on jo varmaan arvosteltu?
  Vastaa viestiin

09.11.06, 17:41   #2 (linkki)
lukija
(Vierailija)

täältä löytyy

http://plaza.fi/ellit/kirjoja-kulttuuria-videonauhaa/kulttuuri-kirjat/ellien-lukupiirissa-anna-leena-harkosen-juhannusvieras
  Vastaa viestiin
09.11.06, 18:21   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Kiitos ,mutta

Kiitos osoitteesta ,mutta kun kirja vaihtuu tuleeko osoitteeseen aina kirjan nimi ?Onko lyhyempää osoitetta ,mistä löytyy aina kuukauden kirja?
  Vastaa viestiin
09.11.06, 20:09   #4 (linkki)
lukija
(Vierailija)

vastauksia

mene ylänavigaatiossa ellit>kirjoja ja kulttuuria ja sinne imestyy ensimmäiseksi uusin kirja-arvostelu kun se ilmestyy seuraavan kerran
  Vastaa viestiin
19.10.11, 11:11   #5 (linkki)
hkk
(Vierailija)

lukunurkan näkymä

Näkyykö teillä toisilla lukunurkan aloitussivu samalla tavalla kuin muissa keskusteluissa, eli aihe ja viimeisen viestin lähetysaika? Minulla ei näy, vaan pitää avata lukunurkka, ennen kuin näkyy. Ajattelin vain, että onko kyse omista asetuksista vai yleisempi ero muihin keskusteluihin verrattuna.
  Vastaa viestiin
19.10.11, 12:33   #6 (linkki)
jkl
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hkk Näytä viesti
Näkyykö teillä toisilla lukunurkan aloitussivu samalla tavalla kuin muissa keskusteluissa, eli aihe ja viimeisen viestin lähetysaika? Minulla ei näy, vaan pitää avata lukunurkka, ennen kuin näkyy. Ajattelin vain, että onko kyse omista asetuksista vai yleisempi ero muihin keskusteluihin verrattuna.

Mulla samajuttu. ärsyttää.
  Vastaa viestiin
20.10.11, 19:12   #7 (linkki)
ilona elo
(Vierailija)

Mikä se lukunurkka on? Minä en löydä sellaista lainkaan. Onko se keskusteluissa vai artikkeleissa?
  Vastaa viestiin
23.10.11, 17:38   #8 (linkki)
hkk
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ilona elo Näytä viesti
Mikä se lukunurkka on? Minä en löydä sellaista lainkaan. Onko se keskusteluissa vai artikkeleissa?
Keskusteluissa: Kulttuuri ja viihde. Siellä kai sinä olet tämän kysymyksenkin esittänyt.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku