Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kirjat etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Lukeminen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.02.10, 00:22   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2009
Suosittelen

Emma Juslin: Frida ja Frida
Tyttö joka kiipesi kuuseen ja katsoi sieltä perhettään.Persoonallinen tyyli kirjoittaa, hämmentävän hyvä ikäisekseen.

Augusten Burroughs: Juoksee saksien kanssa
Omaelämäkerrallinen teos, joka on kaikkea yhtä aikaa! Kuinka sekaisin perhe voi olla ja kuinka siitä selviää hengissä. Uskomaton tarina - itkua ja naurua vuoron perään.Lue ainakin tämä!
  Vastaa viestiin

02.02.10, 00:46   #2 (linkki)
kuikui
(Vierailija)

Minä kannatan tuota Juoksee saksien kanssa -kirjaa! Tositeos, kertoo melko karmeista asioista mutta niin hauskaan sävyyn että itse en pystynyt olemaan nauramatta, vaikka jälkeenpäin pitikin miettiä että hyh oli kyllä oikeastaan aika karua tapahtumaa menossa.

Samalla suunavauksella haluaisin kannattaa sitä Tiellä pysymisen taitoa mitä Zeepia suosittelit toisessa ketjussa. Aivan ihana kirja koirasta jonka viime hetket on käsillä ja hän kertaa menneitä. Kyyneleethän siinä tulee silmiiin mutta ääneen nauroin myös monesti. Aivan ihanan herttaisin kirja <3
  Vastaa viestiin
02.02.10, 11:56   #3 (linkki)
Lukematta jäivät
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zeepia Näytä viesti
Emma Juslin: Frida ja Frida
Tyttö joka kiipesi kuuseen ja katsoi sieltä perhettään.Persoonallinen tyyli kirjoittaa, hämmentävän hyvä ikäisekseen.

Augusten Burroughs: Juoksee saksien kanssa
Omaelämäkerrallinen teos, joka on kaikkea yhtä aikaa! Kuinka sekaisin perhe voi olla ja kuinka siitä selviää hengissä. Uskomaton tarina - itkua ja naurua vuoron perään.Lue ainakin tämä!

Nämä olivat niitä harvoja kirjoja, jotka olen jättänyt kesken.
En suosittele!
  Vastaa viestiin
04.02.10, 01:19   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2009
Minulle erittäin rakkaita kirjailijoita, oikeita helmiä

Ian McEwan

Anne Tyler

ja hauska, omaleimainen, mustaakin mustempaa huumoria
viljelevä

Claire Castillon: Äidin pikku pyöveli
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti