| |  | |
03.02.11, 13:27
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Sonaatti Miriamille
Onko joku lukenut? Luin kirjansuosituksen eilen ja päätin mennä hakemaan kirjan lähimmästä kirjastosta, vaikutti kiinnostavalta?
Kannattaako lukea?
| |
| | |
10.02.11, 10:28
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mielenkiintoisesti rakennettu kirja, tuo on kait kuvaavin sanonta ko. kirjasta. Vielä en ole ihan lopussa joten loppua en tiedä. Ostin kirjan itselleni kun varausjono oli pitkä.
| |
| | |
19.02.11, 08:32
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lukenut Mielenkiintoisesti rakennettu kirja, tuo on kait kuvaavin sanonta ko. kirjasta. Vielä en ole ihan lopussa joten loppua en tiedä. Ostin kirjan itselleni kun varausjono oli pitkä. |
Jo nimi kuulostaa ällöttävän imelältä, Cohelolta, tältä myyntilukujen kuninkaalta. (Lue Coelho...)
| |
| | |
19.02.11, 14:11
|
#4 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Oulun seutu
|
Pidin kirjasta paljon, kuuluu viime kuukausina lukemistani kirjoista mieleenpainuvimpiin. Jos Ohlsson jatkaa samaan malliin, niin hienoa, olihan ensimmäinen Laulaisin sinulle lempeitä laulujakin loistava!
| |
| | |
20.02.11, 12:38
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Yliväsyttävää, tekotaiteellista.
| |
| | |
24.02.11, 12:34
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vaatii aika paljon ajattelukykyä, sitä joku sanoo tekotaiteellisuudeksi. Mutta noita tylsiä, yksinkertaisia sepustuksia on maailma pullollaan, tuo oli hyvä kirja, mielenkiintoisesti kirjoitettu. Ei ihme että on saanut kiitosta.
Varasin kirjastosta kirjoittajan ensimmäisen kirjan, tuon Sonaatin ostin itselleni.
| |
| | |
27.02.11, 10:50
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Osta ihmeessä, siihen kustantaja tietenkin pyrkii.
Coelhonkin kirjat oli/on sidottu niin söpöön sidosasuun ja kauniisiin kansiin, että varmasti sisustuselementteinäkin sopivat teinien ja vähän vanhempienkin tyttösten kirjahyllyihin.
Luulisin että niin nämäkin tekeleet on suunniteltu; lähes koruesineiksi.
| |
| | |
28.02.11, 12:11
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
En ole köyhä eli minulla on kyllä varaa ostaa kirjoja. Käytän rahaani mieluummin sellaiseen kuin esim. viinaan ja muuhun....
Ammattiini kuuluu kirjat aika oleellisesti, tosin tietopuoliset. Minulla kolmessa eri paikassa oma kirjasto enkä ole siitä asiasta lainkaan pahoillani, on suuri joukko tietopuolisat kirjallisuutta mutta myös romaaneja jotka toki valitsen huolella. Sisältö on kirjassa se tärkein ja vaikka kotini sekä muut omistamani tilat ovat huolella kalustettuja, kirjoja en valitse niiden ulkonäön mukaan. Naurettavaa väittää tuota mitä edellinen yrittää... eli elää mitä ilmeisimmin yhteiskunnan kustannuksella!! Sanomasi ei pure, sisivstyneellä ihmisellä on myös kirjoja ja suhde niihin. Hyvän kirjan voi lukea jopa useampaan kertaan.
Jokainen tehkööt kuten itse haluaa, minä osaltani kustannan niitä kirjoja joita sinä luet ihan ilmaiseksi!! Eli viestisi on täysin asiaton ja kaiken lisäksi erittäin tyhmä!
Onko neiti ellie lukenut kirjaa josta tässä keskustelellaan? Ei varmaan, se menee yli hilseen!
Kirjoitat ketjussa useammalla nimemerkillä, milloin olet erkki, milloin elli tai joku muu!
Coelhon kirjat eivät ole sopivia kommareille, se nyt on selvää.
| |
| | |
09.03.11, 09:33
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tärkeintä on, että ihmiset löytävät kirjat ja lukevat niitä. Erkki on ollut itse edistämässä lukemista kummallakin puolella, sekä kustantamossa, että kirjoja markkinoivassa yrityksessä. Ja E lukee itse myös hyvin paljon. Ja on surullinen, että kaikenmoista tekotaiteellista roskaa julkaistaan, mutta sillehän ei voi mitään. Kitkeriä mielipiteitä on myös lupa ilmaista.
Luultavasti Erkin dekkariharrastus tökkii Cohelo-faneja, sen voi myös asettaa hieman kyseenalaiseen valoon, jos haluaa Cohelo-mielipiteeni kostaa.
| |
| | |
15.05.11, 18:11
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sonaatti Miriamille on kirja, jota miettii lukemisen jälkeenkin.
Miten menneisyys vaikuttaa meihin? Mitä aukot menneisyydessä vaikuttavat? Ketkä meihin vaikuttavat? Onko parempi puhua vai vaieta?
Sonaatti Miriamille ei ole yhtä lempeä kuin Laulaisin sinulle lempeitä lauluja. Sonaatti Miriamille on alussa ahdistava, mutta lähtee lentoo. Tarina pitää otteessaan.
Lopulta ihmettelen, mitä tapahtui, miksi ihmiset tekevät sellaisia ratkaisuja kuin tekevät?
Tämä kirja avautuu varmasti paremmin niille, jotka tietävät, mikä ja mitä sonaatti on. Minä voin lukea sen vain tietosanakirjasta.
Sonaatti Miriamille on lukemisen arvoinen, joskaan ei yhtä lumoava kuin Laulaisin sinulle lempieitä lauluja.
| |
| | | | |