Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kirjat etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Lukeminen
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
30.09.11, 17:44   #1 (linkki)
Layla
(Vierailija)

Tervo

Onko joku lukenut jo Tervon Laylan? Oliko millainen? Juuri varasin kirjastosta, meillä päin jonossa ennen minua yli sata.
  Vastaa viestiin

01.10.11, 22:11   #2 (linkki)

Käyttäjän Ilona Elo avatari

Rekisteröitynyt: 06/2010
Sijainti: Helsinki
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Layla Näytä viesti
Onko joku lukenut jo Tervon Laylan? Oliko millainen? Juuri varasin kirjastosta, meillä päin jonossa ennen minua yli sata.

Minusta Layla oli aivan mahtava! Olen kuullut sit sanottavan jopa Tervon parhaaksi. En ole itse vielä ihan niin pitkälle omassa ajatuksessani päässyt, mutta toisaalta sain kirjan loppuun vasta muutama päivä sitten.

On kyllä harmi, että vaikka kirjastolaitos onkin loistava systeemi sinällään, joutuu suosittuja uutuuskirjoja ilmeisesti aina jonottamaan tosi pitkään. Toivottavasti ehdit jo ennen omaa vuoroasi saada Laylan lainaan vaikka joltain tutultasi. Itse en olisi millään malttanut odottaa...
  Vastaa viestiin
11.10.11, 12:08   #3 (linkki)
Luen ja kirjoitan
(Vierailija)

Minä sain viikossa, kun varasin hankintavaiheessa. Kannattaa olla useiden kirjastojen asiakas: en minäkään työpaikkakunnalta olisi saanut kirjaa kuin joskus hamassa tulevaisuudessa enkä saisi varattuja kirjoja muutenkaan.

Ei vakuuttanut. Olen lukenut tähän mennessä erittäin vähän Tervoa enkä lue vastakaan. Oli mies tehnyt taustatyötä: selvittänyt kurdilaiset ja turkkilaiset ruokalajit ja varmistanut turkinkielen aakkosten oikeinkirjoituksen, joka ainut hipsukka oli kohdallaan. Mutta ihmiskuvaus oli hyvin huitaistua, ulkokohtaista suorastaan. Kuitenkin juuri henkilöhahmot ovat ne, joiden varaan hyvä tarina rakentuu tai joihin se kaatuu.
  Vastaa viestiin
19.11.11, 11:37   #4 (linkki)
kiveliön kuningas

Käyttäjän jänkäjoonas1943 avatari

Rekisteröitynyt: 03/2010
Sijainti: turku
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Layla Näytä viesti

Tyypillistä Tervon yliyrittämistä päästä finlandiapalkituksi. hän ajatteli,että nyt hän valitsee aihepiirin josta napsahtaa varma nakki. Kirja vilisee Kurdin ja Turkinkielisiä sanoja ja ruokalajeja kyllästymiseen asti. Niiden varmaan pitäisi saada lukija huokailemaan ihastuksesta Tervon asioihin paneutumisesta. Tervo oli parhaimmillaan sukuaan kuvatessaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku