Lainaus:
|
Alkuperäinen kirjoittaja Välivuosi No typy, kerro miten meni, jos olit vissiin maaliskuussa 2004 Sepangissa.
Mulla on tarkoitus viettää välivuotta Malesiassa ja (sairaan iso) kämppä on lyhyen taksimatkan päässä formularadasta (näköjään ihan lentokentän vieressä). Minä en ymmärrä vormuloista mitään, mutta kaveri sanoi tulevansa ehdottomasti käymään maaliskuussa 2006, kun olen siellä. Asumaan kyllä mahtuu useampikin...
Saako muuten niitä lippuja KL:ssa paikan päällä jostakin paremmin kuin esim. netin kautta? Kunhan ei jonottamaan tartte mennä, niin voin käydä etukäteen hakemassa halvat ja hyvät liput jostakin. |
Vähän on vanhoja keskusteluja aiheesta. Lieneekö jollakin muulla keskustelusivulla tuoreempia kuulumisia? Kuitenkin olen kiinnostunut samasta asiasta kuin nimim. 'välivuosi' vuonna -05. Olimme Shanghaissa syksyllä 2006 ja siellä ainakin näytti olevan kaikentasoisia pääsylippuja radan ulkopuolella myynnissä. Itse ostimme etukäteen matkatoimiston kautta, kun emme tienneet paikallisesta käytännöstä mitään.
Onko jollakin kokemuksia Sepangista, uskaltaako jättää lipun ostamisen sinne radalle? Shanghaissa myivät vissiin sponsoreiden käyttöön varattuja lippuja mustassa pörssissä todella edullisesti ja hyville paikoille...