Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Harrastematkat > F1-matkat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.08.03, 17:13   #1 (linkki)
typy
(Vierailija)

Sepang

Malesiaan menossa maaliskuussa formuloita katteleen,kokemuksia kenelläkään? Missä paras hinta/laatusuhde katsomopaikka? Pitäis varata liput...
  Vastaa viestiin

09.09.03, 11:44   #2 (linkki)
Nelli
(Vierailija)

Re: Sepang

Olimme Sepangissa v 2000, ja meillä oli pääkatsomon liput. (Diamond?). Siinä pääsi aistimaan hyvin kaikki ne lähtöseremoniat ym, mutta kisan aikana tietty autot menivät melko vauhdikkaasti ohitse.. Ystävät olivat Ruby-katsomossa, se oli vähän edullisempi, mutta sieltä yläosasta oli kyllä tosi hyvät näkymät suurelle osaa rataa.

Malesiassa ollaan kyllä panostettu katsomo- ja koko kisa-alueisiin, eikä siellä huonoja paikkoja oikeastaan olekaan..
  Vastaa viestiin
21.10.03, 16:10   #3 (linkki)
Pekka
(Vierailija)

Katsomossa C2 v.02 400 ringettiä ja v.03 250 ringettiä , näkee puoli rataa ja kuulee loput(pärinät). Ei screeniä mikä hyvinkin olennainen kisan seuraamisen kannalta mutta halpa hinta houkuttelee. Mahdollisesti paras rata katsojan kannalta mitä tulee näkyvyyteen.
Lippuja ei tarvitse varata etukäteen, ainakaan halpoihin katsomoihin ja kyllä muutkin katsomot ammottavat tyhjyyttään.
Taisivat viime kisassa jakaa ilmaisia lippuja jottei katsomot näyttäisi niin ontoilta teeveessä.
  Vastaa viestiin
07.06.05, 14:16   #4 (linkki)
Välivuosi
(Vierailija)

No typy, kerro miten meni, jos olit vissiin maaliskuussa 2004 Sepangissa.

Mulla on tarkoitus viettää välivuotta Malesiassa ja (sairaan iso) kämppä on lyhyen taksimatkan päässä formularadasta (näköjään ihan lentokentän vieressä). Minä en ymmärrä vormuloista mitään, mutta kaveri sanoi tulevansa ehdottomasti käymään maaliskuussa 2006, kun olen siellä. Asumaan kyllä mahtuu useampikin...

Saako muuten niitä lippuja KL:ssa paikan päällä jostakin paremmin kuin esim. netin kautta? Kunhan ei jonottamaan tartte mennä, niin voin käydä etukäteen hakemassa halvat ja hyvät liput jostakin.
  Vastaa viestiin
19.02.07, 12:25   #5 (linkki)
Järvinen
(Vierailija)

F1-liput Sepangin radalle 2007?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Välivuosi
No typy, kerro miten meni, jos olit vissiin maaliskuussa 2004 Sepangissa.

Mulla on tarkoitus viettää välivuotta Malesiassa ja (sairaan iso) kämppä on lyhyen taksimatkan päässä formularadasta (näköjään ihan lentokentän vieressä). Minä en ymmärrä vormuloista mitään, mutta kaveri sanoi tulevansa ehdottomasti käymään maaliskuussa 2006, kun olen siellä. Asumaan kyllä mahtuu useampikin...

Saako muuten niitä lippuja KL:ssa paikan päällä jostakin paremmin kuin esim. netin kautta? Kunhan ei jonottamaan tartte mennä, niin voin käydä etukäteen hakemassa halvat ja hyvät liput jostakin.
Vähän on vanhoja keskusteluja aiheesta. Lieneekö jollakin muulla keskustelusivulla tuoreempia kuulumisia? Kuitenkin olen kiinnostunut samasta asiasta kuin nimim. 'välivuosi' vuonna -05. Olimme Shanghaissa syksyllä 2006 ja siellä ainakin näytti olevan kaikentasoisia pääsylippuja radan ulkopuolella myynnissä. Itse ostimme etukäteen matkatoimiston kautta, kun emme tienneet paikallisesta käytännöstä mitään.

Onko jollakin kokemuksia Sepangista, uskaltaako jättää lipun ostamisen sinne radalle? Shanghaissa myivät vissiin sponsoreiden käyttöön varattuja lippuja mustassa pörssissä todella edullisesti ja hyville paikoille...
  Vastaa viestiin
21.07.09, 01:11   #6 (linkki)
iWpqaV vxleynsd qrabuqmi zcggkhjb
(Vierailija)

sSYfhCjzmfYbHB

iWpqaV vxleynsd qrabuqmi zcggkhjb
  Vastaa viestiin
25.07.09, 12:44   #7 (linkki)
souldfwr eolilxli tgkcpvuz
(Vierailija)

YIHOtRbkxwZGqA

souldfwr eolilxli tgkcpvuz