Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Harrastematkat > F1-matkat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.01.06, 18:39   #1 (linkki)
zaara
(Vierailija)

halvimmat liput

eli mihinkä f1 kisaan kannattaa mennä/tulee halvimmaks? Mielellään euroopassa...
kiitos
  Vastaa viestiin

04.02.06, 19:48   #2 (linkki)
Jake
(Vierailija)

Re: halvimmat liput

Miten liikut?
Olemme käyneet prätkällä ja h-autolla Ranskassa M-G:ssa (muuten sinne ""keskelle ei mitään"" on vaikea päästä).
Oltiin jo 90-luvulla.
Katsomona: east-katsomossa to-illasta vaikka ma-aamuun teltan kanssa silloin markoissa n. 900 (2 henk. liput portilta+auto teltan vieressä).
Prätkällä -98 (hotellilta n. 70 km) samalle alueella pyörä, hinta n. ""sama"".
Hyvä rinnekatsomo, video.green jne. Pidän halpana, näkemä-aluekin radasta liki 70%.

1996 Monzassa ns. aluelipuilla, n. 210 mk/henkilö. Mutta niitä Tifosoja on niin paljon, ettei näe kuin kurkkimalla olkapäiven yli. Toki tunnelma 10+, Häkäkin bodiumilla ...

Silverstone vastaavalla lipulla huomattavasti kalliimpi. Samoin oli Itävälta.

Ensi toukokuussa Monaco, mutta on => euroja pir..ti
  Vastaa viestiin
23.02.06, 14:02   #3 (linkki)
Tiina
(Vierailija)

Re: halvimmat liput

Moikka

Minä olen käynyt Unkarissa ja Turkissa. Pääsyliput ja lennot halpoja. Lennot varattava vaan ajoissa. Kannattaa varata matkaan pidempi aika kuin pelkkä kisaviikonloppu. Esim. meno ma-ti ja paluu ti-ke. Edullisia lentoja saa esim mrTravelilta

http://www.mrtravel.net

Majoitukset olen hoitanut itse netillä. Majoituksia löytt eri hintaisia kummastakin kaupungista; siedettävää 10 - 15 € / henki / yö. Istanbulissa oli kisaviikonloppuna jopa 10 kertaa kalliimpia majapaikkoja kuin muuna aikana.

Elämisen kannalta Budapest on ainakin aiemmin ollut edullisempi kuin Istanbul. Vuonna 2003 olin kummassakin kaupungissa. Nähtävyyksien puolesta taas I voittaa B:n.

Tänä vuonna jää kisat väliin valitettavasti kun olen työtön.

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku