Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Harrastematkat > Kylpyläloma
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.03.09, 17:35   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2006
Mihin kylpylään???

Hei kaikki kylpylöissä kiertäneet! Mun pitäisi mennä kuntoremonttitreffeille ja olin suunnitellut meneväni Haikon kartanoon, mutta sepä ei ollutkaan enää listoilla kylpylävaihtoehtona, kuten aiempina vuosina. Nyt olen siis ihan pulassa, että mihin kylpylään menisin? Kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne eri kylpylöistä. Ja sitten tietysti se, että en haluaisi mennä sellaiseen kylpylään, missä olen jo käynyt, eli Naantali, Aulanko, Rauhalahti, Kuusamon Tropiikki.
  Vastaa viestiin

13.12.10, 09:46   #2 (linkki)
Maija
(Vierailija)

Sama ongelma.

Ei oikein itsekkään tiedä minne sitä menisi kylpylään.
Ainakin majoitus helsingissä on kylpylöissä ihan ok mutta olisi kiva mennä johonkin muualle kuin kotipaikka kunnalle.
Tilaussauna olisi kiva jos haluaa hieman rauhaa.
Pitää vielä metsästää aikeata kylpylää.
  Vastaa viestiin
16.12.11, 19:59   #3 (linkki)
j.paavola@hotmail.com
(Vierailija)

Kylpyläloma

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pina Näytä viesti
Hei kaikki kylpylöissä kiertäneet! Mun pitäisi mennä kuntoremonttitreffeille ja olin suunnitellut meneväni Haikon kartanoon, mutta sepä ei ollutkaan enää listoilla kylpylävaihtoehtona, kuten aiempina vuosina. Nyt olen siis ihan pulassa, että mihin kylpylään menisin? Kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne eri kylpylöistä. Ja sitten tietysti se, että en haluaisi mennä sellaiseen kylpylään, missä olen jo käynyt, eli Naantali, Aulanko, Rauhalahti, Kuusamon Tropiikki.

Hei ! Vein Vanhempani "kasikymppisiä piiloon" Hopeaniemeen joka oli heille miellyttävä kokemus mutta sinä enemmän kiertäneenä voisitko ystävällisesti ehdottaa muutamaa vaihtoehtoa kun äitini täyttää 80 niin veisin heidät taas johonkin. Etsin kylpylää jossa kivaa toimintaa sen ikäisille, elikä "menojalka" ei vipata enää hirveästi mutta hoidot, viikko-ohjelma/tapahtumat sekä paikan idyllisyys on ideana. Voisitko"konkarina" antaa vinkkejä. He tykkäsivät Hopeaniemestä. Kiitos etukäteen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku