Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Harrastematkat > Lumiloma
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.06.10, 23:01   #1 (linkki)
Mustasukka
(Vierailija)

Uskaltaako vaimoa päästää Lappiin?

Mites nuo hiihtokeskukset Lapissa. Uskaltaako puolisoa päästää ominpäin jonnekkin Saariselälle tai Ylläkseen (nythän sesonki on jo ohi). Vai onko ne vain "kiimaparkkeja". Onko kokemuksia ?
  Vastaa viestiin
06.06.10, 01:22   #2 (linkki)
Voi hyvää päivää
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustasukka Näytä viesti
Mites nuo hiihtokeskukset Lapissa. Uskaltaako puolisoa päästää ominpäin jonnekkin Saariselälle tai Ylläkseen (nythän sesonki on jo ohi). Vai onko ne vain "kiimaparkkeja". Onko kokemuksia ?
Uskallatko päästää vaimoasi töihin? Siellähän voi tavata jonkun vieraan miehen. Uskallatko päästää häntä kauppaan? Sama juttu. Voitko ihan oikeasti kieltää vaimoasi lähtemästä? Luotatko ollenkaan vaimoosi? Kokemukseni hiihtokeskuksista ovat jo aika vanhoja, mutta kokemukseni mukaan joku aina pettää ja tilaisuuden siihen löytää. Suurin osa ei petä, vaikka tilaisuus tulisi. Mieti itse, millä mallilla suhteenne on.
  Vastaa viestiin
06.06.10, 19:01   #3 (linkki)
Mustasukka
(Vierailija)

Eiheesta edelleen

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi hyvää päivää Näytä viesti
Uskallatko päästää vaimoasi töihin? Siellähän voi tavata jonkun vieraan miehen. Uskallatko päästää häntä kauppaan? Sama juttu. Voitko ihan oikeasti kieltää vaimoasi lähtemästä? Luotatko ollenkaan vaimoosi? Kokemukseni hiihtokeskuksista ovat jo aika vanhoja, mutta kokemukseni mukaan joku aina pettää ja tilaisuuden siihen löytää. Suurin osa ei petä, vaikka tilaisuus tulisi. Mieti itse, millä mallilla suhteenne on.
Olen vaan kuullut ja lukenut, mm. nettikeskusteluista, että monille hiihtäminen on vain tekosyy livistää irroittelemaan ilman aviopuolisoa. Eräskin keski-ikäinen tyttäporukka kehuskeli naapurinpöydässä ravintolassa kuinka monta "hittiä" oli ollut viikon aikana. Pisti vähän miettimään.
  Vastaa viestiin