Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Harrastematkat > Sukellus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.02.05, 12:20   #1 (linkki)
Puolueettomia kommentteja
(Vierailija)

Kokemuksia Indonesista?

Olen lähdössä maaliskuun lopulla Indonesiaan, Jaavalle ainakin. Jos on kokemuksia sukellusmestoista sieltä suunnalta tai muilta saarilta, olisin kiitollinen vinkeistä. Nettisaitit kun on aina yleensä järjestäjien tekemiä, niin niiden mukaan ainakin omat mestat on tosi hyviä... Sadekausi ilmeisesti kuitenkin?
  Vastaa viestiin

08.04.05, 13:57   #2 (linkki)
Living Colours of Bunaken
(Vierailija)

Re: Kokemuksia Indonesista?

Tervehdys,

Taas saat puolueelista infoa ( myöhässäkin vielä ).
Olemme itse sukeltaneet Bunakenin luonnonpuistossa viimeiset 4 vuotta. Luonnolisesti paikan valitsimme sen upeiden sukellus mahdollisuuksien takia. 2005 aikana julkaistaan Bunakenille Unescon Maailma Perintö Kohde titteli maailman rikkaimpana vesistönä. Saman tittelin alle aijotaan liittää Wakatobi sekä Raja Ampat kunhan alueiden luonnon suojelu saavuttaa tarvittavan tason. Siinä siis kolme loistavaa sukellus kohdetta. Muutoin ikävä kyllä suurin osa Indonesian riutoista alkaa olla aika huonossa kunnossa. Itse pidin sukkelluksesta pohjois Sumbavalla n. 5v sitten. Ikävä kyllä viiimeisen tiedon mukaan osa alueesta on keritty jo pommittaa. Se on myös helppo uskoa sillä saatin dynamiitia omaankin niskaan.
Toivottavasti tästä oli jotain apua. Mikäli kaipaat tarkempaa tietoa niin sivuiltamme löydän meidän yhteystiedot. www.livingcolours.fi
Sadekausi alkaa olemaan lopuillaa maailiskuun lopussa. Älä anna sen vaikuttaa lomapäätöksiin. Muutama vesikuuro ei pilaa lomaasi.
Pidähän lystiä Indonesiassa! Mihin ikinä päädytkin on lomasi varmasti loistava. Lämpimin terveisin, Jaska
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku