Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Harrastematkat > Sukellus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.02.06, 22:46   #1 (linkki)
Make
(Vierailija)

Malta

Mitä centteriä olette käyttäneet Maltalla ja miten hommat sujui ?
  Vastaa viestiin

14.02.06, 11:37   #2 (linkki)
kala vedessä
(Vierailija)

Re: Malta

Dive Deep Blue. Suosittelen, brittiomistuksessa, homma toimi hyvin. Olin Maltalla viime kesänä.
  Vastaa viestiin
01.03.06, 20:05   #3 (linkki)
maukka
(Vierailija)

Olin viime syksynä maltalla.Sukelluskeskus oli crestadiving.Palvelu oli hyvää.Keskuksen vetäjä Simon kuskasi meitä kolmea minne halusimme ja itse suositteli.Keskus oli auki myös sunnuntaina.
  Vastaa viestiin
21.03.06, 20:16   #4 (linkki)
Christian
(Vierailija)

Kävin toisen kerran Maltalla 02/2006, 1.kerta oli 06/2000. Mikäli tykkää sukeltaa autonrenkaiden, pullojen, muovipussien, akkujen ja muun sälän seassa, on Malta oikea paikka juuri sinulle. Lisää roskia vuosi vuodelta. Perusdyykki kamojen vuokrauksen kanssa noin 15 MTL.
  Vastaa viestiin
02.02.07, 13:16   #5 (linkki)
ttaure_
(Vierailija)

Lähdössä 4/2007. Kiva kun tuo yksi sankari käy joka foorumilla valittamassa saman litanian, niin tuntuu siltä että kannattaako lainkaan lähteä koko saarelle. Onko tosiaan niin että kaikki saaren dyykkimestat ovat saastan peitossa vai onko kaverilla vain ollut huono mäihä???
  Vastaa viestiin
02.02.07, 16:32   #6 (linkki)
bannerfish
(Vierailija)

Katsohan tuo toinen ketju "sukellusta Maltalla", sen perusteella ei ole ollenkaan hassumpi paikka...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku