Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Harrastematkat > Sukellus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.03.06, 10:17   #1 (linkki)
Varpu
(Vierailija)

snorklaus Keniassa ja Tansaniassa

Mitkä ovat Kenian ja Tansanian parhaat snorklauspaikat???

innokkaana snorklaajana haluaisin lomallani snorklailla, mutta nähdä muutakin. (luontoa, kulttuurikohteita, shoppailla) missä kohteessa olette sopivasti kaikkea tätä kokeneet (Thaimaassa on käyty ja punaisen meren kohteissa, mitä muuta suosittelisitte?)
  Vastaa viestiin

29.07.06, 21:06   #2 (linkki)
snorklaus
(Vierailija)

Re: snorklaus Keniassa ja Tansaniassa

En tiedä parhaasta. Mutta olen kerran snorklannut tansaniassa Sansibarilla. Kaloja oli ja koralleita, ihan kiva.
  Vastaa viestiin
26.10.06, 08:35   #3 (linkki)
LP

Rekisteröitynyt: 06/2006
Minuakin kiinnostaa! Haaveissa siintää yhdistetty safari-snorklausreissu samoille kulmille.
  Vastaa viestiin
06.11.06, 13:16   #4 (linkki)
LP

Rekisteröitynyt: 06/2006
Mombasa

Kellään kokemuksia? Kannattaako Mombasaan ottaa snorklausvehkeet mukaan?
  Vastaa viestiin
11.11.06, 19:18   #5 (linkki)
-elina-
(Vierailija)

snorklaus

Itse olen mombasasta ollut snorklaamassa ja suorittanut 30min fundivingin.
Mombassa on ihan samanlaisia "firmoja" kuin muuallakin, jotka järjestävät reissuja. Zanzibarilla olen myös snorlannut. Mielestäni ihan ok vedet ihailla meren kauneutta,väriltään vesi mielestäni hiukan turkoosimpaan kuin esim Thaimaassa. Reissut olivat vuonna 2001 suht edullisia, mutta hinta tasosta nykyään en tiedä.
Itse voin lämpmästi suositella reissua tuonne päin maailmaa...masai maran safari aivan mahtava.Mielestäni ei kannata ottaa pakettimatkaa Suomesta, jos on matkustellut aikaisemmin edes jonkin verran. Safarin saa Nairobista huomattavasti edullisemmin Suoraan matkanjärjestäjiltä, mutta varovainen ja tarkka kannatta olla, koska huijareita löytyy ainakin puolet.Samalla voin suositella Nairobi-Mombasa junamatkaa, upeaa ja mahtava kokemus (kannattaa matkustaa 1-luokassa)!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku