Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaukomatkat > Afrikka
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.10.10, 07:32   #1 (linkki)
zzc
(Vierailija)

Kap Verden Riu Funana

Hei!

Hotelli on harkinnassa ja kysyn arvoisat palstalaiset teiltä lisätietoja. Kiitän jo etukäteen vaivannäöstänne.

Hotelli on varsin tyyris, onko hintansa arvoinen? Kaksi aikuista ja kaksi lasta yli 4000€/viikon matka.

Hotelli toimii all inclusive periaatteella. Te, jotka olette siellä olleet, onko ollut hyvää ruokaa? Onko buffettyyppistä eli saa itse vapaasti hakea?

Entä juomat? Onko kaikki tilattava tarjoilijalta vai onko "saarekkeita", joista voi itse hakea esim. hanasta? (limsat, oluet, viinit).

Onko Funana verrattavissa muihin Riu hotelleihin? Olin kesällä Riu Vistamarissa Puerto Ricossa ja ainakaan siitä Riusta ei moitittavaa. Toimi all inclusive periaatteella ja juomiakin sai itse hakea hanasta. Toki ne voi tilata tarjoilijaltakin, mutta on tosi kätevää jos on juomasaareke, josta itse haetaan.

Eli te, jotka olleet kyseisessä hotellissa, olkaa ystävällisiä ja kertokaa. Muukin tieto Kap Verdestä tervetullutta.
  Vastaa viestiin
02.11.10, 19:13   #2 (linkki)
Salli
(Vierailija)

Samoin tietoa hakeva

Ollan menossa marraskuun lopussa hotelliin.
  Vastaa viestiin
12.11.10, 09:46   #3 (linkki)
Minni
(Vierailija)

Riu Funana

Toissa talvena oltiin Riu Funanassa ja viime talvena Riu Karambolassa Boa Vistalla.
Kokemusta myös Riu Tequilasta Meksikosta. Meksokoon verrattuna pieni pettymys mutta
tähän mennessä koettuihin Välimeren ja Kanarian hotelleihin verrattuna ylivertainen.

Ruokaa on paljon ja se on hyvää, tosin taasen kerran ei Meksion veroista. Mutta nälkä ei tule varmasti! Ainakin pääravintoissa buffet-meininki.
Hotelli on puhdas ja siisti, iso uima-allas ja runsaasti aurinkotuoleja moneen muuhun paikkaan verrattuna. lasten kerhot ja aktiviteetit ok. ilmasti ihanteellinen; aurinkoa riittää mutta merituuli
varmistaa ettei ole liian kuuma. tekemistä/näkemistä ei kyllä ole paljon joten suosittelen
sellaisille jotka haluavat helpon, rentouttavan loman jolla ei tarvitse avata lomapakkoa ollenkaan
(paitsi jos ostaa hotellin myymälöistä jotka olivat tosi kalliit).

Nyt ollaan menossa taas Boa Vistalle mutta vähän arveluttaa kun siellä on ollut vatsatautia
johon emme ennen ole Riun hotelleissa törmänneet.

Katso Tripadiverista, siellä on tosi paljon englantilaisten arvosteluja!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zzc Näytä viesti
Hei!

Hotelli on harkinnassa ja kysyn arvoisat palstalaiset teiltä lisätietoja. Kiitän jo etukäteen vaivannäöstänne.

Hotelli on varsin tyyris, onko hintansa arvoinen? Kaksi aikuista ja kaksi lasta yli 4000€/viikon matka.

Hotelli toimii all inclusive periaatteella. Te, jotka olette siellä olleet, onko ollut hyvää ruokaa? Onko buffettyyppistä eli saa itse vapaasti hakea?

Entä juomat? Onko kaikki tilattava tarjoilijalta vai onko "saarekkeita", joista voi itse hakea esim. hanasta? (limsat, oluet, viinit).

Onko Funana verrattavissa muihin Riu hotelleihin? Olin kesällä Riu Vistamarissa Puerto Ricossa ja ainakaan siitä Riusta ei moitittavaa. Toimi all inclusive periaatteella ja juomiakin sai itse hakea hanasta. Toki ne voi tilata tarjoilijaltakin, mutta on tosi kätevää jos on juomasaareke, josta itse haetaan.

Eli te, jotka olleet kyseisessä hotellissa, olkaa ystävällisiä ja kertokaa. Muukin tieto Kap Verdestä tervetullutta.
  Vastaa viestiin
29.12.11, 13:01   #4 (linkki)
Pikku Myy
(Vierailija)

Olen itse menos perheeni kanssa kap verdelle ja sinne samaan hotelliin. Ainakin mitä oon lukenut niin on ollut hyvä paikka ja on ihmiset tykännyt. :D
  Vastaa viestiin