Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaukomatkat > Afrikka
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.12.11, 11:30   #1 (linkki)
Matkaaja
(Vierailija)

Kenia

Onkohan kukaan täällä kuulolla olevista matkannut tämän talven pakettimatkalle (Aurinkomatkat tai Finnmatkat) Keniaan? Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia järjestelyiden sekä tietysti itse kohteen osalta! Mombasa-matka pöytälaatikossa odottamassa...
  Vastaa viestiin

07.02.12, 18:25   #2 (linkki)
keijutar
(Vierailija)

Joko kävit Keniassa? Itse suunnittelen myös Finnmatkojen pakettia vielä tänä talvena ja vinkit on tarpeen!
  Vastaa viestiin
13.02.12, 10:27   #3 (linkki)
Matkaaja
(Vierailija)

Mombasa Kenia

En ole vielä ollut ja odottanut kovasti, että joku kertoisi tämän talven kokemuksista... :)
  Vastaa viestiin
14.02.12, 18:06   #4 (linkki)
allukka
(Vierailija)

Keniassa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Matkaaja Näytä viesti
En ole vielä ollut ja odottanut kovasti, että joku kertoisi tämän talven kokemuksista... :)
Aurinkomatkat/Paikka auringossa/matkakertomukset on nimimerkki Matkamimmin hyvä juttu Kenian tammikuu 2012 matkasta. Olin itse myös yhtäaikaa samalla matkalla ja hotellissa. Suosittelen tutustumaan.
  Vastaa viestiin
20.02.12, 08:30   #5 (linkki)
safarille
(Vierailija)

Aventura, Kon-tiki, Tema, Olympia kaukomatkat ja Mandala Travel järjestävät myös Kenian matkoja kuten myös Tansanian matkoja, todella hyvin järjestettyjä ja kohtuullisen pienet ryhmät.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku