Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaukomatkat > Intia
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.08.05, 18:11   #1 (linkki)
pilvipää
(Vierailija)

GOA & kannabis

Olen kuullut Intian ankarista rangaistuksista huumeiden salakuljettajille. Mutta mikä on käytäntö mikäli erehtyy jäämään kiinni paikallisiin kannabistuotteisiin tutustumisesta?
Olen kuullut paljon, että intiassa - ja varsinkin GOA:lla - ovat kannabistuotteet varsin yleisiä ja että niitä jopa kaupitellaan julkisesti.
Miten siis on, valvotaanko kannabiksen käyttöä goalla kuinka paljon, ja miten menetellään mikäli sattuu käymään huono lykky ja poliisin pidättämäksi?

Kommentit ""älä missään nimeessä sekaannu - joudut vankilaan!"" voi jättää pois, koska näin ei ole.
  Vastaa viestiin
01.08.05, 18:28   #2 (linkki)
pilvipää
(Vierailija)

Re: GOA & kannabis

Olen lisäksi lukenut, että Intiassa on tapana lahjoa poliiseja mikäli kyseessä on kannabistuotteista kiinnijääminen? Backheesh tuttu termi kenellekään?
  Vastaa viestiin
01.08.05, 18:38   #3 (linkki)
pilvipää
(Vierailija)

http://spliffed.com/news/layout/around/countries/india_2.htm

mielenkiintoinen kirjoitus GOA:n korruptoituneesta poliisista.
  Vastaa viestiin
01.08.05, 23:20   #4 (linkki)
Sini-Lintu
(Vierailija)

Itse en käytä kannabista ja siksi olin suorastaan kummajainen Anjunassa. Majoituspaikkani sisäpihalla muut asukkaat (isrealilaiset) oliva high kaiken aikaa. Goan suurimmassa klubissa Anjunassa kaikki käryttivät kannabista. Todella yleistä siis.

Palolemissa ei kannabis näkynyt juurikaan.
  Vastaa viestiin
03.08.05, 17:27   #5 (linkki)
kreivi x
(Vierailija)

Yleensä lahjontaan ""bakseesh"" riittää ne rahat mitä sulla on sillä hetkellä mukana ja huonolla tsäkällä ne kiristää sulta kaikki rahasi ja jos oikein paska tsäkä käy niin häkki heilahtaa. Tosiasia kuitenkin on että Goalla on jatkuvasti tuhansia pilvipäitä reissussa ja vuodessa vain muutama pistetään vankilaan ja nekin yleensä hapon yms. jakelusta.
Pilven laatu vaihtelee aika paljon, hinta yleensä n600r/tola(n.10g) Tarjoovat yleensä mielellään maistiaiset;) Kukkaa vähän tarjolla eikä yleensä mitään huippua, lehtee enimmäkseen. Joka rannalla reilusti tarjontaa, eniten kuitenkin bagasta pohjoiseen olevilla biitseillä ja sit aivan etelässä eli palolem ja ympäristön mestat. Itse ei tarvi paljon kysellä, kyllä ne sulle tulee tarjoomaan. PEACE!
  Vastaa viestiin
07.08.05, 11:27   #6 (linkki)
jeera
(Vierailija)

Kuulemma pilvipää voi selvitä jopa vankilasta ulos rahalla. Onhan noita kiinnijääneitä siellä kauniissa ympäristössä sijaitsevassa Fort Aguadan vankilassa. Jos sinne joutuu täytyy löytä varastoa ""yli oman tarpeen"". Pienipalkkaiset poliisit ovat hanakoita lahjusten perään. Turisipoliisi rannoilla kerää rahat kaupustelijoilta että he saavat jatkaa laitonta bisnestään. Jos eivät maksa, vievät myyntituotteet ja asianomaisen poliisiasemalle. Pedofiilit maksavat immigration- virkailijoille päästäkseen maasta uhanalaisessa tilanteessa ja lääkärit kirjoittelevat maksua vastaan tekaistuja kuitteja lääkäripalkkioista vakuutusyhtiöitä varten.
  Vastaa viestiin
18.10.05, 11:42   #7 (linkki)
MIIPU
(Vierailija)

TOINEN päivä Goalla Candolimissa paikallisessa ravintolassa, omistaja kätteli ja hupsheijaa present for jyyy ja laattaa tupsahti käteen. Palolemissa myös kovasti tarjottiin. Poliisit kävi pari kertaa kyseleen kun yöllä tulin biitsiltä rööki suussa et mistä olet saanut mut rauhoittuivat kun totesivat sätkänolevan puhdasta tupakkia. Anjunassa TODELLAKIN pössytellään. Paikalliset sano et eka kerrasta kun jää - yleensä Anjunan bileistä kiinni selviää sakoilla, sit häkkiin. Mut raha puhuu. Kaikki on lahjottavissa.
  Vastaa viestiin
19.10.05, 23:27   #8 (linkki)
huh!
(Vierailija)

Toivottavasti tää huumejengin keskustelu ei kauheasti tästä jatku. Toki kaikki voi duunaa lomillansa mitä haluaa, mutta täällä käy myös perheellisiä kyselemässä ja lueskelemassa vinkkejä matkalle. Saattaapi pelästyttää monen perheenäidin pahanpäiväisesti. Useasti Goassa käyneenä tiedän kyllä, mikä siellä on meininki , mutta ei kait sentään tarvi täällä hintoja ym. ruveta vertailemaan. Goa on paljon muutakin kuin sekaisin olevia pössyttelijöitä. Panajin vankilassa on jo tämän vuoden puolella ollut jo yli puolet ulkomaalaisia, lähes kaikki huumeista, joten ei siellä kannata ihan tuohon poliisien ostamiseen luottaa. Sama juttu pätee Thaimaassa ja useissa muissakin Aasian maissa. Hyvää ja turvallista matkaa kaikille!
  Vastaa viestiin
20.10.05, 03:36   #9 (linkki)
Simpauttaja
(Vierailija)

Siis tarkoitatko että perheelliset ei pössyttele eikä myöskään
polta röökiä eikä käytä alkoholia!huh hei onpas ne esimerkillisiä.
  Vastaa viestiin
21.10.05, 03:14   #10 (linkki)
simpauttajalle
(Vierailija)

Olen samaa mieltä simpauttajaa edellisen nimimerkin kanssa! Ei ehkä nyt voi kuitenkaan verrata röökin polttoa huumeiden kanssa, vaikka tupakkakin toki on jonkinlainen 'huume' myös. Narkkari on narkkari ja en kyllä haluaisi että lapselleni tultaisiin kaupittelemaan minkäänlaisia huumeita tai edes tupakkaa missäänpäin maailmaa. Eiköhän keskustella täällä kuitenkin matkustelusta, eikä että, mistä saataisiin huumeita ja millä hintaan!
  Vastaa viestiin

21.10.05, 11:14   #11 (linkki)
joo
(Vierailija)

Eiköhän tässä ole kyse vähän aikuisemmista ihmisistä,En ole kuullu että lapsille ois mitään kaupiteltu? Kaikkien lapset kasvaa aikuiseksi ja tekee omat ratkasunsa tahdottiin me vanhemat sitä tai emme. ei nyt laiteta silmiä kiinni.
  Vastaa viestiin
21.10.05, 13:44   #12 (linkki)
plaa...
(Vierailija)

Hei! en usko, että lapsiperheiden tulee huolestua.. Itse parikymppisenä vietin 2 viikkoa goalla ja mulle ei kertaakaan tultu tarjoamaan huumeita ja en myöskään nähnyt huumeiden käyttäjiä...ts. en ajatellut edes koko asiaa joten tämän takia en varmasti heitä erottanutkaan... goalla on niin paljon muuta annettavaa, että mun mielestä tän keskustelun voi päättää tähän. Kyse on kuitenkin laittomasta toiminnasta, joten yritetään pitää tän palstan jutut siisteinä :)
  Vastaa viestiin
25.10.05, 14:51   #13 (linkki)
jep
(Vierailija)

mäkin olin 3kk eikä KERTAAKAAN tarjottu huumeita,enkä nähnyt niiden käyttöä...niinhän se on, että goassa on kaksi maailmaa,toinen alkaa 22jälkeen illalla kun pilven pössyttelijät herää..ennen sitä on ihan normaalia meinikiä,joten ei todellakaan tarvi huolestua
  Vastaa viestiin
26.10.05, 13:36   #14 (linkki)
haloo
(Vierailija)

Kyllä kaikkea on myytäväna, ja palaa siellä pilvi ennen klo:22 mut eihän mitään ostopakkoa ole! sanoo et ei kiitti en käytä ja asia on sillä selvä.
  Vastaa viestiin
01.11.05, 19:48   #15 (linkki)
pilvipää
(Vierailija)

No hohhoijaa... kannabiksen käyttö on aika näkyvä osa intialaista kulttuuria, jotkut siihen siellä törmäävät , jotkut eivät. Jos yks pilvi sua niin paljon pelottaa, niin ei tartte matkustella ollenkaan, parempi pysyä silloin kotona jos todellisuus on liian ""karua"" katseltavaa.
Tästä nyt mitään ""pilvi on jees - juupas eipäs"" keskustelua en halua, halusin vain ihmisten kokemuksia siitä että miten asiaan sielläpäin suhtaudutaan. Eipä tuo ole alkoholia kummempi aine kuitenkaan.

Ja kuinka monet perheenäidit ja -isät vetävät lomalla viinaa koska ""nyt ollaan lomalla"" ja ihan lasten silmien edessä? Kyse on ihan samasta asiasta. Mut ei tartte huolestua, eivät kuulemma tarjoa pahemmin pariskunnille eikä perheille, eivätkä tosiaan ole mitään hämäräveikkoja jotka puukottaa sut ja vie rahat. Ihan tavallisia ihmisiä jotka rahastavat turisteja tuotteillaan.
  Vastaa viestiin
14.01.12, 04:52   #16 (linkki)
pate
(Vierailija)

pössyä

Pasi Viheraho saa kohta kannabiksen lailliseksi ei siis huolta pilviveikot kohta saa pössytellä rauhassa!!
  Vastaa viestiin
13.06.12, 19:02   #17 (linkki)
jebaluu
(Vierailija)

Ei ole alkoholia kummempaa? Alkoholi tappaa, kannabis ei. Älä vertaile näitä, p*r*e*e
  Vastaa viestiin