| |  | | |
28.04.08, 19:03
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | netistä varaaminen
Onko kellään kokemuksia hotellin varaamisesta krabi.com sivuilta?
| |
| | |
29.04.08, 08:32
|
#2 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 10/2006
| hyvin toimi
Varasin viime marraskuussa kyseisen sivun kautta majoituksen Phi Phi saarille Banyan-hotelliin ja kaikki pelasi erinomaisesti sekä yllättävän nopeasti.
| |
| | |
02.05.08, 14:41
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | aina toiminut hyvin
Uskaltaa hyvin varata netistä. Kaikki on toiminut aina hyvin.
| |
| | |
03.05.08, 23:10
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Helppoa
Suosittelen myös sivuja sawadee.com ja asiarooms.com
Molempia olen käyttänyt ja hyvin on pelannut.
Kunhan vain muistaa, että kortin tietoja ei saa lähettää missään nimessä sähköpostilla tai muulla suojaamattomalla yhteydellä, vaikka hotelli niin pyytäisi, niin kaikki menee hyvin. | |
| | |
23.08.08, 10:22
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Netissä kannatta vertailla
Itse olen buukannut hotelleja Koh Lantalle, Koh Phi Phi:lle sekä Phuketiin netin kautta. Huomasin, että toisten nettisivujen mukaan kyseinen hotelli olisi täynnä, kun taas toisilta sivuilta löytyy vapaata. Ebookers:n kautta mm. löysin tilaa Lantalle, kun taas virallisen oloiset Thaimaan matkailusivustut väittivät, että tilaa ei ole. Kannattaa siis nähdä vähän vaivaa ja surffailla... Toinen hyvä ja selkeä mm. hinnoittelun osalta sivusto on Agoda, jonka kautta sain tehtyä varaukset. Ennen varauksia kannattaa käydä lukemassa matkailijoiden kokemuksia kyseisistä hotelleista Trip Advisorin sivuilla, kuten joku jo mainitsikin.
| |
| | |
02.02.10, 10:52
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Agodan nettivaraus
Heips, onko teillä kokemusta Agodan nettivaraus sivustosta. Varasimme hotellin sieltä ja sivusto kysyi visakortin numeroa. Nyt huomasinkin, että hotellin maksu on jo peritty visakortilta. Käsittääkseni visa kortin numero annetaan vain varmistukseksi ja varsinainen huoneen maksaminen tapahtuu vasta paikanpäällä. Olenko ymmärtänyt ihan väärin. Sähköpostiin kyllä saimme jo varauspäivänä hotelli voucherin, joten huonevaraus on oletettavasti ok. Muuten tuo sivusto oli tosi selkeä ja helppokäyttöinen.
| |
| | |
02.02.10, 11:43
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kannattaa lukea Agodan ehdot, säännöt ja ohjeet.
On sellaisia varaussivuja jotka vain ottavat kortin numeron vahvistukseksi, mutta monet perivät maksun heti. Niin myös Agoda.
Voucher tarkoittaa nimenomaan sitä, eträ se on todiste jo maksetusta palvelusta. Jos siis s-postiisi on tullut "hotel voucher", jo siitä voit heti päätellä että maksu on suoritettu, vaikket jaksaisi varausehtoja lukeakaan.
| |
| | |
02.02.10, 16:14
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Alennettujen hintojen hotellivaraukset maailmanlaajuisesti - Agodalta
Juuri noin kun nettipetti sanoi. Agodan sivut päivittää ja näyttää realiajassa kuinka monta huonetta hotellissa on vapaana. Ja kun teet varauksen, niin maksu suoritetaan välittömästi. Meilillä tulee saman tien "hotel voucher". Sen tulostat ja näytät hotellissa. Itse olen aiemmin käyttänyt sawadeetä ja Asiaroomsia, mutta löysin tän agodan ja tää on ehdottomasti paras. Ei tarvi venailla paripäivää vahvistusta, onko mahdollisesti kyseisessä hotellissa vapaata jne. Ja Agoda on näistä kolmesta halvinkin. Itse juuri varasin Krabilta, Phi Phiiltä ja Katalta hotellihuoneet Agodalta.
| |
| | |
29.04.10, 15:24
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Agoda takkuili
Varasin Saksaan hotellin. Tuli ilmoitus että luottokorttitiedot saatu ja voucherin pitäisi tulla 48 h kuluessa. Ei tullut heti. Vaikutti että virheen takia hotellissa ei ollut paikkoja. Laitoin useita yhteydenottopyyntöjä, jos lähettävät voucherin tai ilmoittavat että ei ole voitu tehdä varausta eikä luottokorttia veloiteta. Ei ole kuulunut toistaiseksi mitään. Varauskeskus Bangkokissa, vaikuttavatkohan kahinat/taistelut paikan päällä palvelun laatuun.
| |
| | |
30.04.10, 10:20
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | AGODA takkuilee Bangkokin levottomuuksien takia Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Euroopan matkaaja Varasin Saksaan hotellin. Tuli ilmoitus että luottokorttitiedot saatu ja voucherin pitäisi tulla 48 h kuluessa. Ei tullut heti. Vaikutti että virheen takia hotellissa ei ollut paikkoja. Laitoin useita yhteydenottopyyntöjä, jos lähettävät voucherin tai ilmoittavat että ei ole voitu tehdä varausta eikä luottokorttia veloiteta. Ei ole kuulunut toistaiseksi mitään. Varauskeskus Bangkokissa, vaikuttavatkohan kahinat/taistelut paikan päällä palvelun laatuun. | Tällä hetkellä (30.4.2010) ilmeisesti levottomuuksien takia Bangkokissa toimivaa AGODA takkuilee, palvelussa ei pääse läpi ainakaan henkilökohtaiseen palveluun. Suosittelen booking.com ainakin jos Aasian ulkopuolinen matka.
| |
| | |
12.05.10, 08:44
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Euroopan matkaaja Varasin Saksaan hotellin. Tuli ilmoitus että luottokorttitiedot saatu ja voucherin pitäisi tulla 48 h kuluessa. Ei tullut heti. Vaikutti että virheen takia hotellissa ei ollut paikkoja. Laitoin useita yhteydenottopyyntöjä, jos lähettävät voucherin tai ilmoittavat että ei ole voitu tehdä varausta eikä luottokorttia veloiteta. Ei ole kuulunut toistaiseksi mitään. Varauskeskus Bangkokissa, vaikuttavatkohan kahinat/taistelut paikan päällä palvelun laatuun. | Juuri varasin agodan kautta - ei ongelmia. Tuskinpa mielenosoitukset nettipalveluihin suoraan vaikuttavat, vaikka eihän sitä tiedä. Eikös agodalla ole puhelinpalvelukin johon voi soittaa..? Noita virheitä sattuu kyllä ihan koko ajan kaikille varaussivustoille.. agoda on minusta suoriutunut muita tavallista paremmin näistä.
| |
| | |
03.06.10, 13:53
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Agoda tuplaveloittaa varauksen
AGODA tuplaveloittaa varauksen
Varasin huhtikuulle 2010 kolme yötä Bangkokissa FuramaXclusive hotellissa Agodalta. Ensimmäinen ikävä asia ilmaantui, kun huomasin että joudun ehkä siirtämään matkaani tuhkapilven vuoksi: Agodan peruutusehdot ovat sellaiset että jos peruutan varauksen, joudun maksamaan koko varauksen hinnan. Tätä ehtoa ei tietenkään lue heidän sivuillaan, vaan hotelleja selatessa lukee "ehtoja sovelletaan", mikä tarkoittaa sitä että Agoda irtisanoutuu kirjallisista ehdoistaan.
Onneksi pääsimme kuitenkin lähtemään matkaan. Hotellin maksoimme etukäteen luottokortilla ja
hotelliin kirjautuminen tulostetun voucherin kanssa onnistui ja kaikki vaikutti hienolta.
Kuukautta myöhemmin Agoda lähetti sähköpostin jossa he ilmoittavat veloittavansa varauksen koko summan uudelleen No Show penaltyna, sillä emme muka olleet hotellissa lainkaan. Reklamoin siitä välittömästi ja he ilmoittivat muutaman päivän päästä että en olisi tullut lainkaan hotelliin, mutta asiaa selvitellään. Sen jälkeen he eivät ole vastanneet yhteydenottoihini. On aika kummallinen ehto sekin, että jos olen maksanut hotelliyöpymiset enkä saavu hotelliin, he voivat laskuttaa tuplasti noista öistä.
Lähetin myös heidän Asiakasarvioita -osioonsa pyynnön, että samassa hotellissa olleet suomalaiset
ottaisivat yhteyttä minuun ja antaisivat lausunnon siitä että olen ollut hotellissa. No tätä Agoda ei julkaise, jotta minun olisi vaikeampi todistaa hotellissaoloni.
Nyt joudun sulkemaan luottokorttitilini ja tilaamaan uuden kortin, jotta Agoda ei pääsisi huijaamaan rahojani nyt ja tulevaisuudessa.
| |
| | |
03.06.10, 16:24
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kuulostaa älyttömältä!! Tee ilman muuta reklamaatio omaan luottokorttifirmaasi tai kortin myöntäneeseen pankkiin, koska tuo tuplaveloitus on tietenkin ihan laitonta. JOS et olisi mennyt hotelliin, maksu olisi mennyt siis joka tapauksessa - se on OK jos kerran ehdoissa niin lukee. MUTTA missään tilanteessa ei edes no-show tapauksessa kenenkään kuulu veloittaa lisää!!! Huonehan on maksettu jo kertaalleen. Älä missän nimessä suostu maksamaan lisää, pyydö avuksi tosiaankin luottokorttifierma, koska heidänkin intressissä on että heidän asiakkaat (= mm. Agoda) toimivat laillisesti ja oikein.
| |
| | |
07.09.10, 09:17
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja nettipetti Kannattaa lukea Agodan ehdot, säännöt ja ohjeet.
On sellaisia varaussivuja jotka vain ottavat kortin numeron vahvistukseksi, mutta monet perivät maksun heti. Niin myös Agoda. |
Agodan varausehdot myös valehtelee. Siellä väitetään, että jos peruutus tapahtuu "less than 3 days before arrival", joutuu maksamaan yhdestä yöstä, mutta todellisuudessa toi tarkoittaa alle 4 päivää. Eli vaikka mahdolliseen check-iniin olisi 80 tuntia, joutuu maksamaan kokonaisen päivän hinnan.
| |
| | |
22.01.11, 18:46
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Agoda.fi
Älkää ihmeessä varatko agodan kautta, kun parempiakin sivustoja on olemassa, jotka veloittavat korkeintaa minimaalisen varausmaksun hotellivarausta tehdessä...
Itse sorruin epätietoisuuttani agodaan ja varasin juuri ennen reissuun lähtöä hotellin phuketin patongilta 13 yöksi, 5min varauksen jälkeen huomasin hotellin sijaitsevat "huonommassa" osoitteessa kuin luulin, ja peruutin varauksen, heti perään sainkin sähköpostiini vahvistuksen peruutuksestani ja että RAHAT PALAUTTETTAISIIN 7-10 työpäivän kuluessa, joten menin ja varasin uuden hotellin paremmalta paikalta... sitten reilu kolme vkoa rahoja ensimmäisestä varauksesta takaisin odotettuani, otin agodaan yhteyttä ja kyselin missä ne viipyvät, vastaukseksi sain että hotellin käytäntö onkin, ettei rahoja enää palauteta varauksen jälkeen, vaan varaus on sitova, eli rahat olivat veloitettu tililtäni heti varauksen tehdessä agodan toimesta, ei siis hotellin... ja agodalta sain vahvistetun peruutus viestin hotellista, jossa rahat luvattiin palauttaa, eli ei siis mielestäni mitään epäselvää???
No nyt olen sitten maksanut kahdesta hotellista, vaikka en ole edes toista ikinä nähnyt, ja asia etenemässä luottokorttiyhtiöön reklamaationa, mutta enpä tiedä tulenko ikinä tuota 412e saamaan tuolta Singaporessa rekistöröidyltä yhtiöltä....
| |
| | |
06.02.11, 16:39
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | En varaa enää koskaan Agodan kautta
Olen varannut tulevaa reissuani varten Agodan kautta hotellit Singaporeen ja Balille. Olisin halunnut vaihtaa Balin hotellia, koska luin että vieressä on karaokebaari ja yöllä saattaa olla äänekästä. No, Agodan kautta hotellia ei peruta koska eivät palauta rahoja.
Sitten varasin Singaporen hotellin ja Agodan hinta oli selkeästi edullisin. Yllätys tulikin sitten sähköpostin myötä, hinta oli noussut reippaasti siitä mitä sivulla luvattiin!!! Nyt en voi sitä tietenkään perua, kun rahoja ei saa takaisin. Hotels.comin kautta saisin ko hotellin 80€ edullisemmin. Kyllä nyt harmittaa. Jatkossa käytä hotels.comia tai booking.comia. Ne ovat luotettavia ja hinta on se mitä luvataankin.
| |
| | |
01.06.11, 16:00
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Phuket Älkää ihmeessä varatko agodan kautta, kun parempiakin sivustoja on olemassa, jotka veloittavat korkeintaa minimaalisen varausmaksun hotellivarausta tehdessä...
Itse sorruin epätietoisuuttani agodaan ja varasin juuri ennen reissuun lähtöä hotellin phuketin patongilta 13 yöksi, 5min varauksen jälkeen huomasin hotellin sijaitsevat "huonommassa" osoitteessa kuin luulin, ja peruutin varauksen, heti perään sainkin sähköpostiini vahvistuksen peruutuksestani ja että RAHAT PALAUTTETTAISIIN 7-10 työpäivän kuluessa, joten menin ja varasin uuden hotellin paremmalta paikalta... sitten reilu kolme vkoa rahoja ensimmäisestä varauksesta takaisin odotettuani, otin agodaan yhteyttä ja kyselin missä ne viipyvät, vastaukseksi sain että hotellin käytäntö onkin, ettei rahoja enää palauteta varauksen jälkeen, vaan varaus on sitova, eli rahat olivat veloitettu tililtäni heti varauksen tehdessä agodan toimesta, ei siis hotellin... ja agodalta sain vahvistetun peruutus viestin hotellista, jossa rahat luvattiin palauttaa, eli ei siis mielestäni mitään epäselvää???
No nyt olen sitten maksanut kahdesta hotellista, vaikka en ole edes toista ikinä nähnyt, ja asia etenemässä luottokorttiyhtiöön reklamaationa, mutta enpä tiedä tulenko ikinä tuota 412e saamaan tuolta Singaporessa rekistöröidyltä yhtiöltä.... |
MInulla vastaavan tyyppinen tilanne päällä. Miten homma sujui vai sujuiko lainkaan?
| |
| | |
17.06.11, 08:25
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | agoda tai joku muu
Viimekertaisen lentolakon vuoksi en päässyt Kuala Lumpuriin ja peruin hotellin. Agoda väitti että en saa rahoja, koska olin varannut jonkun edullisen pakettihinnan. No, ei siellä ehdoissa lukenut mitään, etteikö rahoja palauteta. Mutta ei palauttanut. Agodalta on kyllä varaus onnistunutkin, esim Bangkokiin ja Krabille.
Toisekseen kun varasin hotels.comilta hotellin ja peruin, sain rahat takaisin, mutta sielläkin ehtona on odotella rahoja 7-12 päivää, jota ei kyllä missään lue, kun varaat hotellia. Tänä kesänä varasin hotellin myös hotels.comilta ja kyllä raha meni heti tililtä, vaikka ei saatu kuin varausvahvistus ja kuitti. Mutta se nyt kuitenkin toimi.
Nykyisin Agoda on muuttanut sivujaankin niin, että välillä ei tiedä jotta onko se verollinen vaiko veroton hinta mikä näytetään....
| |
| | |
17.06.11, 20:33
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | hotellin varaus Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja djfljsdkfjdkl Viimekertaisen lentolakon vuoksi en päässyt Kuala Lumpuriin ja peruin hotellin. Agoda väitti että en saa rahoja, koska olin varannut jonkun edullisen pakettihinnan. No, ei siellä ehdoissa lukenut mitään, etteikö rahoja palauteta. Mutta ei palauttanut. Agodalta on kyllä varaus onnistunutkin, esim Bangkokiin ja Krabille.
Toisekseen kun varasin hotels.comilta hotellin ja peruin, sain rahat takaisin, mutta sielläkin ehtona on odotella rahoja 7-12 päivää, jota ei kyllä missään lue, kun varaat hotellia. Tänä kesänä varasin hotellin myös hotels.comilta ja kyllä raha meni heti tililtä, vaikka ei saatu kuin varausvahvistus ja kuitti. Mutta se nyt kuitenkin toimi.
Nykyisin Agoda on muuttanut sivujaankin niin, että välillä ei tiedä jotta onko se verollinen vaiko veroton hinta mikä näytetään.... | Olen varannut kerran hotellin Roomaan. Meinasin varata ensin booking.com sivulta, mutta joku vinkkasi, että varaa suoraan hotellista, saat halvemmalla. Varasin sitten suoraan hotellilta ja silloin tilillä näkyi katevaraus, mutta summa veloitettiin kortilta vasta hotellille päästyämme. Nyt täytyisi taas varata hotellia Thaimaasta enkä vielä tiedä minkä kautta. Monet sivustot kun ilmoittavat, ettei huoneita ole vapaana, kun taas joltain sivuilta huoneita löytyy. Ehkäpä kannattaa varata taas suoraan kyseisestä hotellista.
| |
| | |
05.08.11, 11:36
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | AGODA.FI- ÄLÄ VARAA!
Itselleni kävi seuraavanlaisesti ihan jokunen aika sitten; varasin Agodan kautta kahdenhengen hotellihuoneen seitsemäksi yöksi Unkarista. Varausjärjestelmä näytti hinnan, 55 e per yö sekä palvelu- ja veromaksuja 9.90e. Järjestelmä ei _ MISSÄÄN VAIHEESSA_ näytä mitä se aikoo veloittaa asiakkaan tililtä kokonaisuudessaan. Oletin siis luonnollisesti, että veloitettava summa olisi tuo 55e per yö plus järjestelmän ilmoittamat palvelu- ja veromaksut.
Tein varauksen ja vahvistin sen. ( edelleenkään missään ei lue samoin kuten hotels.com:illa, ebookersilla tai booking.comilla, mikä on kokonaissumma.) Vahvistuksen jälkeen ruutuun pamahti aivan eri summa kuin mitä itse olin saamien tietojen varassa laskenut ( ja olin myös lukenut kaikki säännöt ym. missä ei anneta ymmärtää lisämaksuista). Tililtä veloitettiin 50e enemmän ja koko summa oli veloitettu samantien tililtä. Tod. näk tuo summa on jotain palvelumaksuja/veroja , koska hotels.comilla ym. muilla kyseiset maksut ovat suurempia kuin agodalla.
Pettynyt olo tuli, enkä voi suositella kokemukseni perusteella agodaa kenellekään! Firman toiminta ei taida ihan kestää päivänvaloa.
| |
| | |
11.08.11, 14:50
|
#21 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja KA Itselleni kävi seuraavanlaisesti ihan jokunen aika sitten; varasin Agodan kautta kahdenhengen hotellihuoneen seitsemäksi yöksi Unkarista. Varausjärjestelmä näytti hinnan, 55 e per yö sekä palvelu- ja veromaksuja 9.90e. Järjestelmä ei _ MISSÄÄN VAIHEESSA_ näytä mitä se aikoo veloittaa asiakkaan tililtä kokonaisuudessaan. Oletin siis luonnollisesti, että veloitettava summa olisi tuo 55e per yö plus järjestelmän ilmoittamat palvelu- ja veromaksut.
Tein varauksen ja vahvistin sen. ( edelleenkään missään ei lue samoin kuten hotels.com:illa, ebookersilla tai booking.comilla, mikä on kokonaissumma.) Vahvistuksen jälkeen ruutuun pamahti aivan eri summa kuin mitä itse olin saamien tietojen varassa laskenut ( ja olin myös lukenut kaikki säännöt ym. missä ei anneta ymmärtää lisämaksuista). Tililtä veloitettiin 50e enemmän ja koko summa oli veloitettu samantien tililtä. Tod. näk tuo summa on jotain palvelumaksuja/veroja , koska hotels.comilla ym. muilla kyseiset maksut ovat suurempia kuin agodalla.
Pettynyt olo tuli, enkä voi suositella kokemukseni perusteella agodaa kenellekään! Firman toiminta ei taida ihan kestää päivänvaloa. | Tuo palvelumaksu/vero joka on ilmoitettu sivulla varausta tehdessä maksetaan siis jokaisesta majoitusvuorokaudesta? Vai kuinka toi oikein menee?
| |
| | |
14.08.11, 22:35
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja herewegoagainnn Tuo palvelumaksu/vero joka on ilmoitettu sivulla varausta tehdessä maksetaan siis jokaisesta majoitusvuorokaudesta? Vai kuinka toi oikein menee? |
Ilmeisesti kyllä. Näin olen ainakin jälkikäteen päätellyt. Eriteltyä laskua tai muuta vastaavaa et saa missään vaiheessa. Parempiakin ( ja luotettavempiakin) varausjärjestelmiä löytyy.
| |
| | |
15.08.11, 22:22
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Me varasimme booking.comin kautta kun laskeskelin että jos ja ilmeisesti kun tuo vero on per päivä niin haluamamme hotelli tuli halvemmaksi bookingin kautta. On kyllä todella kummallista ettei Agoda ole voinut laittaa selvemmäksi tuota hinnoittelua.
| |
| | |
15.10.11, 20:37
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) | agoda huijaaaaa euro-usd-usd kurssilla
agoda huijaa ainakin euro-hinta -> us-dollariveloitus.
agogan sivulla hinta ilmoitetaan euroina, mutta laskussa hinta lasketaaan tosi alhaisen usd mukaisesti, yleensä 10% alempaan kurssiin ja siiten veloitettaan vielä vielä saman kurssin mukaisesti taas euroina. paska, huijari on tuo agoda, en suosittele käytettäväksi, vaikka heillä hyvin "meikatut ja nätit myyvät www-sivut.
parempi käyttää trunnettuja ja hyväksi havaittuja hotelclub, ebookers yms sivuja!
| |
| | |
17.11.11, 10:01
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) | Agodan todellakin huijaa Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja polle agoda huijaa ainakin euro-hinta -> us-dollariveloitus.
agogan sivulla hinta ilmoitetaan euroina, mutta laskussa hinta lasketaaan tosi alhaisen usd mukaisesti, yleensä 10% alempaan kurssiin ja siiten veloitettaan vielä vielä saman kurssin mukaisesti taas euroina. paska, huijari on tuo agoda, en suosittele käytettäväksi, vaikka heillä hyvin "meikatut ja nätit myyvät www-sivut.
parempi käyttää trunnettuja ja hyväksi havaittuja hotelclub, ebookers yms sivuja! | Olen samaa mieltä. Menin epähuomiossa retkuun Agodan hinnoittelun kanssa, vaikka yleensä olen hyvin tarkka näissä. En missään nimessä suosittele heiltä tilaamaan. Meidän hotellimme näytti aluksi maksavan paljon Agodan kautta kuin muualta. Siinä vaiheessa, kun olin luottokortin tietoja syöttämässä, hinta näytti siltä, että kokonaishinnaksi olisi tullut 362 euroa, lopulta meiltä veloitettiin yli 100 euroa enemmän ja Agoda olikin kalliimpi kuin mut vaihtoehdot.
Booking.com:sta on pelkkiä hyviä kokemuksia. Heitä suosittelen käyttämään.
| |
| | | | |