Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plaza keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Barcelona
Keskustelujen ohjeet

Vastaa viestiin

Työkalut Hae ketjusta
22.06.04, 18:07   #1 (linkki)
Nanna
(Vierailija)

Majoitus Barcelonassa

Olemme lähdössä Barcelonaan tuossa viikolla 29, halpaa majoitusta etsimme. Ei tarvitse välttämättä olla hotelli, hostel käy myös... Vinkkejä?
  Vastaa viestiin
05.07.04, 09:32   #2 (linkki)
barca
(Vierailija)

Re: Majoitus Barcelonassa

Moi!
Samaan aikaan lähdössä barcelonaan. Tälläisen löysin etsiessäni noita halpoja hostelleja: http://www.barcelona-30-per-night.com En itse kyllä varannut tuolta, aion etsiä vasta paikanpäältä. Mutta huoneet vaikuttavat siisteiltä ja hinnat kohdallaan.
Jos oikein halvalla haluaa päästä niin teltta mukaan ja leirintäalueelle ;) Siistejä ja hintaa tulee alta 10e/yö tässä pari linkkiä:
http://www.ballena-alegre.es/ballena1/01_principal.php?lang=EN
http://www.globo-rojo.com/
Hauskaa matkaa!
  Vastaa viestiin
07.07.04, 20:32   #3 (linkki)
Milla
(Vierailija)

Olen itse lähdössä viikolla 31. Olin viime kesällä hosta La Terrassassa ja olen menossa sinne myös nyt. Sijaitsee Ramblan lähellä, osoite on Junta de Comerç, 11 ja puhelinnumero +34-93-302 51 74. Hinta khden henkilön huonelta omalla kylpyhuoneella n. 45€.
  Vastaa viestiin
15.07.04, 12:57   #4 (linkki)
rannalla vai ramblalla?
(Vierailija)

Nostan tätä, kun liippaa oma kysymys niin läheltä. Eli mielipiteitä/kokemuksia siitä, miltä alueelta kannattaisi hotelli ottaa, hinnalla ei ihan hirveästi ole merkitystä - kolmen-neljän tähden tasoa haluaisimme.

Biitsin läheisyys houkuttelisi, mutta onko esim. Olympiakylä ihan rähjäinen paikka?

Millainen ranta muuten on, joku suositteli lähtemään pois Barcan rannoilta kaupungin ulkopuolelle, onko järkevintä? (silloin myös hotla voisi olla vaikka Ramblalta).

Olemme lähdössä elokuun viimeisellä viikolla.

Kiitos etukäteen!
  Vastaa viestiin
15.07.04, 14:11   #5 (linkki)
Meuhka
(Vierailija)

Tripadvisor.com:sta löytää paljon kommentteja hotskuista ympäri maailmaa. Ao. La Terrassasta aika ristiriitaisia kommentteja:

http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g187497-d238726-Reviews-Hostal_La_Terrassa-Barcelona_Catalonia.html
  Vastaa viestiin
17.07.04, 11:03   #6 (linkki)
Barca
(Vierailija)

Itselläni oli hotelli ihan Ramblan varrelta ja totesin sen erittäin hyväksi sijainniksi. Rannalle on 20 minuutin kävelymatka ja nähtävyydetkin ovat kävelyetäisyydellä. Uimarantaa riittää monta kilometriä ja ne olivat mielestäni hyviä, mutta kuulemma vielä paremmat rannat ovat kaupungin ulkopuolella. Nämä Barcan rannat kyllä riittivät mainiosti itselleni. Olympiakylä näytti ihan asialliselta paikalta, mutta sieltä kyllä tulee hiukan matkaa keskustan rientoihin. Suosittelen hotellia Ramblalta tai vanhasta kaupungista!
  Vastaa viestiin
29.07.05, 01:18   #7 (linkki)
Tytsy
(Vierailija)

Kokemuksia hostellista...

...nimeltä ""Barcelona Home Bed and Breakfast""? Sijaistee c. de Casanovalla (katunro?) n.5 min Ramblasilta. Tuntuu kaikin puolin sopivalta omiin tarpeisiin, mutta haluisin kuulla kommentteja, ennenkuin uskallan varata. Syyskuussa siskon kanssa viikoksi. Kiitos kaunis!!!
  Vastaa viestiin
29.07.05, 14:27   #8 (linkki)
Alueesta
(Vierailija)

Oma Barcelonan matkamme onjo takana ja asuimme vanhassa kaupungissa (Barri Gotic), eli rannalta katsottuna Ramblan oikealla puolella. Oli mielestämme erinomainen paikka asua, varsinkin jos on lyhyellä visiitillä. Monet nähtävyydet ovat kävelyetäisyydellä, ja alue on rauhallinen koska se on kävelyaluetta. Myös ihania pieniä ja edullisia ravintoloita ja kauppoja löytyy paljon.
  Vastaa viestiin
17.07.10, 15:51   #9 (linkki)
Casasisu
(Vierailija)

Majoitusta Barcelonassa

Itse vuokraan tuplahuonetta edulliseen hintaan Barcelonan keskustasta 50 metria rannalta...parvekkeelta merinakoala....
Huonehinta 45e/yo
Keittio ja netti kaytettavissa.

casasisu@gmail.com
  Vastaa viestiin