Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Barcelona
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.01.08, 18:28   #26 (linkki)
kljdjsadjdklas
(Vierailija)

Turhaa pelottelua

Riski joutua varkauden kohteeksi on samanlainen kuin muissakin suurkaupungeissa tai vaikka Tallinnassa. Ei siellä mitään digijärkkäriä pidetä minään ihmeenä eli kyllä sen kanssa voi liikuskella aivan vapaasti. Ryöstetään Helsingissäkin lompakoita eli rahat ja kortti kaulapussissa/vatsavyössä paidan alla ja käteistä sopivasti taskuissa. Itse en oikein edes ymmärrä miksi pitää pitää lompakkoa mukana Barcelonassa turistimatkalla.
  Vastaa viestiin
12.02.08, 15:54   #27 (linkki)
Katto-Reppunen
(Vierailija)

Kai siellä reppu selässä voi liikkua

Jos arvotavaraa ei repussa ole ? Helpompihan tuo kassi on varastaa?
  Vastaa viestiin
12.02.08, 20:02   #28 (linkki)
katto-kassinen
(Vierailija)

reppuselkä

Kyllä uskaltaa, reippaasti vaan reissuun ja reppu selkään. Repussa kulkee kivasti muuta tarpeellista, eikä arvotavaraa ja rahaa.
  Vastaa viestiin
08.03.10, 23:10   #29 (linkki)
joooooo
(Vierailija)

kyllä kiinnostaa

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miiru_73 Näytä viesti
Meillä on suunnitteilla Barcelonan reissu. Itse olen erittäin innokas kuvaaja, ja kuvailen digijärkkärillä. Mahtavatko varkaat olla kiinnostuneita kameroista. Ei nimittäin huvita tulla kuristetuksi, kun joku nappaa kaulan ympärillä olevan kameran ;) Tää on vähäh hassu kysymys/kommentti, mutta olen kyllä aidosti huolissani.

kyllä todellakin kiinnostaa varkaita kans kamerat. mult juost vietiin kamera ravintolareissun jälkeen ku olin just laittanu kameran kameralaukkuun mut en ollu ehtiny laittaa sitä laukkuun. tyyppii käveli ohi ja repi kameran väkisin kädestä vaik kovasti yritin hihnasta pitää kiinni.
  Vastaa viestiin
17.03.10, 16:21   #30 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2010
Sijainti: Barcelona
Asuneena Barcelonassa 3 kk

Viime kesän jälkeen Barcelonassa on lisätty poliisivalvontaa huomattavasti kaikkialla ja poliiseja näkeekin joka paikassa. Itse olen asunut täällä jo 3 kk ja olen tuntenut oloni turvalliseksi. Kannattaa vain olla varovainen ja ei mennä epäilyttävien tyyppien luo. Hyvä puoli kaupungissa on se, että humalaisia näkee erittäin harvoin. Samaa ei voi sanoe Suomesta, jossa kaikki ovat päissään pe ja la iltaisin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku