Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Barcelona
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.05.07, 09:05   #1 (linkki)
MariMatkaaja:)
(Vierailija)

ayre hotel caspe

onko siis kenelläkään kokemuksia otsikon hotellista?olemme tosiaan aika aamusesta perillä niin mahtaakohan olla mahdollista viedä laukkuja hotellille jo ennen sitä sisäänkirjautumisaikaa?mitä kartasta katselin, sijainti ei ole ihan keskustassa, mutta esim ramblasin toiseen päähän n kilometri?luulen kyllä että jaksamme aika hyvin kävellä; nuori (parikymppisiä) pariskunta Barcelonaan tosiaan ekaa kertaa heinäkuussa menossa!mukava ollut lukea täältä kaikkien vinkkejä ja matkakuume senkun kasvaa!vielä kun saa pääsykokeet kokonaan ohi niin voi tosiaan rentoutua ja suunnitella matkaa tosissaan!semmosita mietin että esim rannalle mentäessä ei taida olla mitenkään mahdollista voida mennä yhtäaikaa uimaan..?tavaroiden jättäminen rannalle ei ilmeisesti tosiaan kannata.mutta jos on pelkät pyyhkeet ja vaatteet,eikä minkään sortin laukkua, lähtevätkö ne yhtä helposti uusien omistajien mukaan?
kaikenlaiset vihjeet ja neuvot tervetulleita tännekin suuntaan,toki olen keskusteluista jo paljon löytänytkin!
  Vastaa viestiin

18.07.07, 00:29   #2 (linkki)
h.
(Vierailija)

jos ette vielä ole lähteneet reissuun ja itse asiaa todenneet niin kerronpa että hotelli on hyvätasoinen ja siisti. huonetoiveet toteutuivat meillä ihan nappiin ja olimme tosi tyytyväisiä. henkilökunta oli ystävällistä. caspe sijaitsee rauhallisella alueella josta ramblasille jaksaa vaikka kävellä, myös metroasemat ihan parin korttelin päässä.

luulisin että onnistuu se laukkujen säilytys aamulla. meillä vastaavasti oli lähtö vasta myöhään illalla ja laukut jätimme säilöön kun lähdimme päiväksi kaupungille huoneiden luovutuksen jälkeen...

..juu ja joka päivä jääkaappiin täydennetyt huoneen hintaan sisältyvät vesipullot oli ihan mukava lisä :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku