Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Barcelona
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.04.08, 22:54   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
Picnicille Barcelonassa?

Olemme menossa toukokuun lopulla viikoksi Barcelonaan. Haluaisimme vinkkejä mahdollisimman viihtyisistä ja kauniista picnic-paikoista (esim. puistoista). Löytyisikö näitä esimerkiksi Montjuicin linnan lähistöltä?
  Vastaa viestiin

13.05.08, 21:02   #2 (linkki)
nieve
(Vierailija)

löytyy

Enpä tiedä ehtiikö vastaus, mutta vastailen silti. Itse olen ainakin käynyt piknikillä ihan Montjuïcin linnan "pihalla", mutta myös Montjuïcin kukkulalle kiivettäessä matkan varrella on kivoja pieniä puistoja. Ylhäältä on tietysti parhaat näköalat, mutta tuuli saattaa tehdä hommasta epäviihtyisää.

Toukokuussa saattaa myös Parc Güellissa olla vielä sen verran rauhallista (kesällä ihan älyttömästi turisteja), että sielläkin on mukava viettää piknikiä. Siellä on myös pöytiä, jos mieluummin nauttii eväänsä pöydän ääressä. Ciutadellan puisto on melko iso, mutta se ei ole aina kovin viihtyisä, paljon ihmisiä, varkaitakin päivystää siellä. Näiden lisäksi olen piknikkaillut rannoilla ja Vila Olimpican rantojen viereisissä pikkupuistoissa. Ja mikäpä estää ottamasta eväitä mukaan ja suuntaamasta junalla johonkin lähistön pikkukaupunkiin piknikretkelle, vaikka Sitgesiin tai jopa Tarragonaan asti.
  Vastaa viestiin
14.05.08, 21:47   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
Kiitokset vastauksesta! Ehtii ajoissa, lähtö on vasta viikon kuluttua.. :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku