Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Barcelona
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.11.09, 20:48   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2008
Kuvia Barcelonasta

Matkakuvia
  Vastaa viestiin

25.11.09, 21:42   #2 (linkki)
Pauli_T
(Vierailija)

Ei toimi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja valtov Näytä viesti

Voisi edes itse testata toimiiko noi linkin kuvat. Aika p:n vaikutelma.
  Vastaa viestiin
27.11.09, 21:13   #3 (linkki)
tokaa kertaa odotellessa
(Vierailija)

Ne aukeaa paremmin sieltä vasemman sivun valikosta

Huomasin myös että suoraan ruudusta avaten ei tapahdu mitään, mutta vasemmassa reunassa on matkakohteiden luettelo, siitä näpäyttäen kuvat aukeaa ja jokaisen kuvan voi erikseen avata suurempana.
Itse kävin Barcelonassa vuosi sitten ensimmäisen kerran, seuraavaa reissua ei vielä suunnitelmissa mutta se tulee kyllä.
  Vastaa viestiin
30.12.09, 13:44   #4 (linkki)
Millie
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tokaa kertaa odotellessa Näytä viesti
Huomasin myös että suoraan ruudusta avaten ei tapahdu mitään, mutta vasemmassa reunassa on matkakohteiden luettelo, siitä näpäyttäen kuvat aukeaa ja jokaisen kuvan voi erikseen avata suurempana.
Itse kävin Barcelonassa vuosi sitten ensimmäisen kerran, seuraavaa reissua ei vielä suunnitelmissa mutta se tulee kyllä.

Mikä tuossa Barcelonassa viehättää, itse en ole lainkaan Espanja-fani ? Mitä siellä on???
  Vastaa viestiin
30.12.09, 21:52   #5 (linkki)
tokaa kertaa odotellessa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Millie Näytä viesti
Mikä tuossa Barcelonassa viehättää, itse en ole lainkaan Espanja-fani ? Mitä siellä on???
Barcelona on Barcelona, ihan niin kuin Amsterdam on Amsterdam.
En ole käynyt Espanjassa missään muualla, joten en pysty vertaamaan.
Ajatus Barcelonasta tuli päähän kauan sitten kun kuuntelin levyä Gaudi (The Alan Parsons Project) ja ihmettelin kuka/mikä Gaudi on. Selvisi tuo La Sagrada Familian rakentamisen historia, hiukan Antonio Gaudista ja paljon muuta.
Sitten yhden työkavereiden kanssa tehdyn ristelyn jälkeen päätettiin, että seuraava loma on kaupunkiloma, ja jokainen halusi Barcelonaan, jonne sitten mentiin. Espanjaa tai katalaania en osaa sanaakaan, ei haitannut matkaamista.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku