Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Barcelona
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.05.10, 18:41   #1 (linkki)
Aliisa
(Vierailija)

Espanjan kurssi Barcelonassa

Itse olen tulevalla kesälomallani päättänyt yhdistää huvin ja hyödyn ja osallistua espanjan kielikurssille Barcelonassa. Tämä on ollut haaveeni monta vuotta ja nyt siihen on vihdoin mahdollisuus. Ihastuin kaupunkiin jo käydessäni siellä ensi kerran vuonna 2006. Jotenkin kieliopintojen kautta toivon pääseväni enemmän sisälle täkäläiseen kulttuuriin. Olen valinnut kielikouluksi Olé Languages -nimisen koulun, jolla on suht edulliset hinnat 2 vkon intensiivikurssille. (Hintoja ym. täältä: Spanish schools in Barcelona - Spain)
Nyt vielä etsin sopivaa majoitusta kurssin ajaksi. Harkitsen joko asunnon vuokraamista tai isäntäperheeseen majoittumista, kun tämä ko. koulun kautta on mahdollista.
Onko muilla kokemusta tästä kielikoulusta tai asunnon vuokraamisesta Barcelonassa?
  Vastaa viestiin

07.05.10, 09:02   #2 (linkki)
Zarabande
(Vierailija)

Katalonia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliisa Näytä viesti
Jotenkin kieliopintojen kautta toivon pääseväni enemmän sisälle täkäläiseen kulttuuriin.
Katalonian 1. virallinen kieli on katalaani, ei espanja. Se ei ole heille pikku juttu - kun nyt haluat päästä kulttuurin sisäpiiriin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku