Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Barcelona
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.08.10, 00:01   #1 (linkki)
Pulmu ja Sirkku
(Vierailija)

nakupelle

Tulimme juuri Barcelonasta viikon matkalta.
Ihmettelin nuorukaista joka ilkoalastomana keskellä päivää tuli meitä vastaan keskustan kadulla rennosti kävellen.(Ei ramblalla)Tyttäret olivat nähneet kadulla myös vanhemman alastoman herran,jolle oli tatuoitu housut jalkaan.Onko Barcelonassa ihan luvallista liikkua alastomana?Eikö virkavalta puutu asiaan?Olisinko esim minä itse voinut liikkua Eevan asussa?Asiallisia vastauksia kiitos.Onko muut törmänneet samoihin herroihin?
  Vastaa viestiin

24.08.10, 13:42   #2 (linkki)
Kirsikka2
(Vierailija)

Barcelona on aika "outo" kaupunki..... ja Espanja yleensäkin.
TVssä tuli viikonloppuna ohjelma suomalaisesta naisesta joka asui ja työskenteli siellä eli siis Barcelonassa amerikkalaisen puolisonsa kanssa. Sen perusteella vahvistui kuva siitä että kaupunki on tosi turvaton, yrittävät tulla ihmisten asuntoihin ryöstelemään, osoitti kotitalonsa oven pielessä jälkiä kun joku oli yrittänyt raplata ovea auki. Rikollisuutta silelä on on tosi paljon, laukustaan saa pitää kynsin hampain ja kaiken aikaa olla valmistaunut siihen että joku ryöstää. Siihen kuulemma tottuu....
Kaupungin asukkaita ei paljoa näytetty, sehän nyt on luvanvaraista tietenkin eli joitain ihmisiä heillä oli vierailulla kotonaan.
En kyllä halua Barcelonaan mennä... pervoista alastikeikistelijöistä (homoja?) en ole kuullut.
Arvaan että tähänkin joku vastaa tyyliin "kaikkialla tapahtuu rikoksia"...
  Vastaa viestiin
25.08.10, 12:38   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pulmu ja Sirkku Näytä viesti
Ihmettelin nuorukaista joka ilkoalastomana keskellä päivää tuli meitä vastaan keskustan kadulla rennosti kävellen.(Ei ramblalla)Tyttäret olivat nähneet kadulla myös vanhemman alastoman herran,jolle oli tatuoitu housut jalkaan.Onko Barcelonassa ihan luvallista liikkua alastomana?Eikö virkavalta puutu asiaan?Olisinko esim minä itse voinut liikkua Eevan asussa?Asiallisia vastauksia kiitos.Onko muut törmänneet samoihin herroihin?
Espanjassa saa olla alasti ihan vapaasti. Ne alastomat eivät varastele mitään kun heillä ei ole paikkaa, mihin saaliinsa piilottavat eli he ovat vaarattomia.
  Vastaa viestiin
24.09.10, 11:35   #4 (linkki)
kikka
(Vierailija)

Tatuoidut housut

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pulmu ja Sirkku Näytä viesti

Heips, olen törmännyt samaan vanhaan "herrasmieheen" jolla housut tatuoitu jalkaan. Eikö tytöt kertoneet mitä muuta kyseisellä herralla oli ;-)? Roikkui nimittäin pitkä ketju "siitä"
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku