Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Barcelona
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.09.11, 18:56   #1 (linkki)
AnSe
(Vierailija)

FC Barcelona

Mitä kautta olette ostaneet lippunne FC Barcelonan otteluun? Onko mahdollista tulostaa jo kotona liput, vai täytyykö ne noutaa jostakin Barcelonassa? Vinkkejä!
  Vastaa viestiin
19.10.11, 21:46   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AnSe Näytä viesti
Mitä kautta olette ostaneet lippunne FC Barcelonan otteluun? Onko mahdollista tulostaa jo kotona liput, vai täytyykö ne noutaa jostakin Barcelonassa? Vinkkejä!
Ainakin nettisaitin barcelonajalkapallo.fi kautta voi ostaa. On ruotsalainen firma. Liput pitää noutaa Barcelonasta. Muutaman päivän kuluttua nähdään, toimiiko homma niin kuin pitää.
  Vastaa viestiin
24.10.11, 19:27   #3 (linkki)
AnSe
(Vierailija)

Olet siis menossa lähiaikona Barcelonaan? Kerro sitten, miten homma kävi siellä? Itse menen joulukuulla.
  Vastaa viestiin
12.11.11, 20:42   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Lainaus:
Olet siis menossa lähiaikona Barcelonaan? Kerro sitten, miten homma kävi siellä? Itse menen joulukuulla.
Meinasi unohtua vastata. Camp Nou on nyt nähty ja koettu paikan päällä harvinainen 0-0 matsi Sevillaa vastaan.

Meidän lippumme maksoivat noin 110 € per nuppi, tuon aiemmin mainitsemani sivuston kautta ostettuna. Liput haettiin paikalliselta agentilta Barcelonan keskustasta ottelupäivänä klo 10-16 välillä (voi tietty hakea aikaisemminkin, me vain tulimme vasta myöhään edellisenä iltana kaupunkiin). Mukana piti olla sähköpostissa tullut varausnumero, vaikka nimen mukaan sieltä sitten kirjekuoret etsittiin. Yllätys oli, että lippuun painettu hinta oli 44 €! Eli aika paljon ruotsalaiset ja paikalliset agentit välistä vetävät. Paikat olivat maalin takana seitsemännellä rivillä.

Tiuhaan kävi ovi tuolla agentilla, kun monenmaalaiset turistit hakivat lippuja illan matsiin. Ja seinällä oli plakaatti virallisesta lipunmyyjästä.

Minulla ei ole tietoa, kuinka myöhään ennen matsia lippuja voi ostaa paikan päältä stadionilta lippukassasta, josta myydään lippuja myös FC Barcelonan museoon ja stadionin tutustumiskierrokselle. Stadion näytti varsin täydeltä, mutta koska matsi alkoi vasta klo 22 ei pimeyden vuoksi nähnyt vastapäisen katsomon piippuhyllyjen täyttöastetta.

Se kannattaa huomioida matkaa suunnitellessa, että viikonloppumatsin pelipäivä (lauantai vai sunnuntai) voi varmistua vasta muutama päivä ennen ottelua. Meillekin huomautettiin, kun kävimme hakemassa liput että tiedämmehän matsin olevan lauantaina (alun perin sen kai piti olla sunnuntaina).
  Vastaa viestiin
13.11.11, 20:49   #5 (linkki)
AnSe
(Vierailija)

Kiitos tiedoista! Hyvä kuulla, että homma toimi. Ostin myös ko. välittäjän kautta liput ja sattumoisin tuo toimisto on myös lähellä meidän hotellia, eli ne on sieltä aika helposti saatavissa.
  Vastaa viestiin
14.07.12, 23:14   #6 (linkki)
RipOff
(Vierailija)

Barcan liput

Lainaus:
Kiitos tiedoista! Hyvä kuulla, että homma toimi. Ostin myös ko. välittäjän kautta liput ja sattumoisin tuo toimisto on myös lähellä meidän hotellia, eli ne on sieltä aika helposti saatavissa.

Barcan matsiin saa liput parhaiten ja lippuun painettuun hintaan Camp Noun lippupisteestä. Lähes aina lipun saa, poikkeuksia ovat ainostaan el Classico ja mestarienliigan pudutosmatsit.

Myös Ramblalla on lippupiste joka ottaa about 15e/lippu välistä.

Nimim. 3 matsia Camp Noulla nähtynä.
  Vastaa viestiin
03.04.13, 14:46   #7 (linkki)
El culé
(Vierailija)

Liput matsiin

Lainaus:

Minä olen käynyt katsomassa useita matseja sekä Barcelonassa että Madridissa. Liput olen ostanut ennakkoon Ticketmasterin kautta, vastaa Suomen Lippupalvelua. Liput huomattavasti halvempia, kuin mettifirmojen kautta.
  Vastaa viestiin