Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Barcelona
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
02.11.11, 17:35   #1 (linkki)
Nelli
(Vierailija)

Romanttinen Barcelona?

Matkustan marraskuun lopulla Barcelonaan avopuolisoni kanssa ja reissussa ollaan 5 päivää torstaista maanantaihin. FC Barcelonan peliin on jo liput varattu, kummatkin hulluina jalkapalloon! Mutta mitäs muuta? Tarkoitus olisi siis viettää pieni romanttinen loma, joten olisikos kellään vinkkejä missä kannattaisi käydä ja mitä tehdä? =) Kerran olen aikaisemmin käynyt, mutta silloin olin pieni, joten ei paljoakaan muistikuvia reissusta. Olen 25-vuotias, mutta kiinnostusta on kyllä kaiken suhteen ja olisi kiva saada paljon irti lyhyestäkin reissusta, eikä tarkoitus ole todellakaan viettää lomaa pelkästään neljän seinän sisällä, joten vinkkijä vaan tulemaan! =)
  Vastaa viestiin

09.11.11, 21:32   #2 (linkki)
Memmuli
(Vierailija)

Barcelona

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nelli Näytä viesti
Matkustan marraskuun lopulla Barcelonaan avopuolisoni kanssa ja reissussa ollaan 5 päivää torstaista maanantaihin. FC Barcelonan peliin on jo liput varattu, kummatkin hulluina jalkapalloon! Mutta mitäs muuta? Tarkoitus olisi siis viettää pieni romanttinen loma, joten olisikos kellään vinkkejä missä kannattaisi käydä ja mitä tehdä? =) Kerran olen aikaisemmin käynyt, mutta silloin olin pieni, joten ei paljoakaan muistikuvia reissusta. Olen 25-vuotias, mutta kiinnostusta on kyllä kaiken suhteen ja olisi kiva saada paljon irti lyhyestäkin reissusta, eikä tarkoitus ole todellakaan viettää lomaa pelkästään neljän seinän sisällä, joten vinkkijä vaan tulemaan! =)

Jalkapallopelistä on varmaan romanttisuus kaukana, mutta sen jälkeen sitä voi kyllä löytyä.
Ostakaa Mondon Barcelona opas, parempaa ei ole. Sieltä löytyy parhaat vinkit. Mondon lokakuun numero sisältää myös muistaakseni koosteen Barcelonasta. Suosittelen!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku