Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Budapest
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
25.09.07, 22:31   #1 (linkki)
mimu
(Vierailija)

hotelli kylpylän läheltä

Olemme ostamassa 60-v. lahjaksi kylpylälomaa Budapestissä. Onko Budapestissä muita kylpylähotelleja kuin tuo hotelli Gellert? Gellertin kylpylää kuvataa oppaissa hyvin loistokkaana, mutta keksustelupalstoilta olen lukenut sen olevan huonompi kuin toinen suosittu kylpylä Szechneyi? Hotellin haluaisimme mahdollisimman läheltä kylpylää eli osaisittekohan suositella jotain hotellia läheltä Szechneytä? Tai kumota ennakko-oletukseni Gellertin kylpylää kohtaan :)
  Vastaa viestiin

01.10.07, 18:25   #2 (linkki)
Pörköltti
(Vierailija)

Andrássy-hotelli

Hei,

jos ei ole rahasta kiinni ja pitäisi olla lähellä Széchenyin kylpylää, menisin ilman muuta hotelli Andrássyyn (www.andrassyhotel.com). Sijainti on muutenkin erittäin hyvä. En ole itse ollut, mutta nettiarviot ovat hyviä.

Széchenyin kylpylä on enemmän ulkoilmakylpylä, siten ehkäpä talvella ei niin hyvä (en tiiä). Hotelli Gellertin lisäksi ainakin Helia on kylpylähotelli, Gellert on toki perinteikkäämpi.

Esim. tällä sivulla on tarjolla pari valmista hotellikylpyläpakettia, mm. Gellert ja Helia.
http://www.budapesthotelservice.com/special.php
  Vastaa viestiin
02.10.07, 23:48   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2007
Széchenyin kylpylä kokemus talvella

Jos olette menossa talvella kylpylään kannattaa ainakin yhtenä päivänä käydä kokeilemassa Széchenyin kylpylää vaikka se onkin Gellertiä enemmän ulkoilmapainoitteinen (toki sielläkin on altaita sisällä). On nimittäin talvella erikoisen tuntuista, kun kuumista altaista nousee ulkona niin paljon vesihöyryä ettei meinaa eteensä nähdä. Mukava kokemus!
  Vastaa viestiin
11.10.07, 17:32   #4 (linkki)
mimu
(Vierailija)

Kiitos vinkeistä. Itse asiassa varattiin tuo Andrassy hotelli... Kerron sitten kokemuksia matkan jälkeen :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku