Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Budapest
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.02.09, 17:37   #1 (linkki)
ätehäl
(Vierailija)

hot. City Mathyas

Onko kokemuksia, sijainnin ja muun suhteen. Esitteessä puhuttiin kolmesta tähdestä, liipaiseeko edes likimain? :-)
  Vastaa viestiin

08.02.09, 18:12   #2 (linkki)
ohi kävellyt monesti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ätehäl
Onko kokemuksia, sijainnin ja muun suhteen. Esitteessä puhuttiin kolmesta tähdestä, liipaiseeko edes likimain? :-)
Hotellin sijainti on erittäin hyvä, ihan keskustassa. En ole itse asunut mutta ystävä monesti ja jaksaa hehkuttaa sitä, tähdistä en tiedä mutta kuvien perusteella perushotelli. Aamiainen on kuulemma erinomainen ja hotellin oma kellariravintola myös erittäin suosittu.
  Vastaa viestiin
13.02.09, 06:50   #3 (linkki)
ääiittii
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ohi kävellyt monesti
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ätehäl
Hotellin sijainti on erittäin hyvä, ihan keskustassa. En ole itse asunut mutta ystävä monesti ja jaksaa hehkuttaa sitä, tähdistä en tiedä mutta kuvien perusteella perushotelli. Aamiainen on kuulemma erinomainen ja hotellin oma kellariravintola myös erittäin suosittu.
Kiva kuulla ja huomasin juuri, että Aurinkomatkat näyttää vievän myös samaan hotelliin ja yleensä ne ei vie mihinkään ihan rupusiin. Itse tilattiin kuitenkin matkat ja hotelli erikseen netistä.
  Vastaa viestiin
13.02.09, 10:30   #4 (linkki)
viimevuonna olin
(Vierailija)

Ei kummonen

Olimme viime huhtikuussa tässä
hotellissa. Huone oli todella vaa
timaton mutta se saattoi johtua
siitä että matka ostettiin juuri enn
nen lähtöä. Sijainti on todella hyvä
vä.
  Vastaa viestiin
19.07.09, 06:44   #5 (linkki)
ei enään Ebookerstoimistoa
(Vierailija)

hotelli Mathyas

Ostin Ebookersilta matkat kyseiseen hotelliin.Esitteessä mainittiin että on nettiyhteys.
Yhteyttä ei ollut ,jolloin joudun käyttämään nettitikkua ,
Avasin koneen 4 kertaa ,tuli yli 600 euron lasku
Valitsin hotellin nettiyhteyden takia ,koska olin työmatkalla ,ja tarvitsin nettiä ehdottomasti
Matkatoimisto Ebookers ei korvannut mitenkään aiheutuvia kuluja väärästä mainonnasta.
Varokaa Ebookersin mainoksia ,ei pidä paikkaansa
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku