Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Budapest
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
29.09.11, 16:01   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2011
Vaihto-opiskelijaelämää Budapestissä - Unkarin riskiretki

Moro! Kirjoittelen tässä vaihto-opiskelun lomassa blogia Budapestistä ja elämästä täällä. Jos olet matkustamassa tänne tai muuten vaan kiinnostunut paikasta, tarjoaa blogi varmasti monia hyviä vinkkejä. Viimeisimmän päivityksen mukana lisäsin googlemaps kartan, jonne päivittelen paikkoja, joissa olen käynyt. Jos joku haluaa vinkkivinkkejä voi niitä kysellä vaikka tämän foorumin kautta! Niin ja aikaisemmista päivityksistä löytyy myös turinaa Salzburgista.

Unkarin riskiretki
  Vastaa viestiin

11.10.11, 18:16   #2 (linkki)
jassoo
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Abasso Näytä viesti
Moro! Kirjoittelen tässä vaihto-opiskelun lomassa blogia Budapestistä ja elämästä täällä. Jos olet matkustamassa tänne tai muuten vaan kiinnostunut paikasta, tarjoaa blogi varmasti monia hyviä vinkkejä. Viimeisimmän päivityksen mukana lisäsin googlemaps kartan, jonne päivittelen paikkoja, joissa olen käynyt. Jos joku haluaa vinkkivinkkejä voi niitä kysellä vaikka tämän foorumin kautta! Niin ja aikaisemmista päivityksistä löytyy myös turinaa Salzburgista.

Unkarin riskiretki

No eipä ole kaksinen blogi - tyyppi lähinnä kertoo, missä baarissa on ollut juomassa kenen kanssa ja mitä. Kiinnostaa korkeintaan kirjoittajan lähipiiriä. Minä ainakin odottaisin matkablogilta vähän syvällisempää otetta.
  Vastaa viestiin
13.10.11, 16:25   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 09/2011
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jassoo Näytä viesti
No eipä ole kaksinen blogi - tyyppi lähinnä kertoo, missä baarissa on ollut juomassa kenen kanssa ja mitä. Kiinnostaa korkeintaan kirjoittajan lähipiiriä. Minä ainakin odottaisin matkablogilta vähän syvällisempää otetta.
Erittäin totta. Tämän tyyppinen tarinointi ei varmasti kaikkia kiinnosta ja kirjoitankin vain siitä mitä vaihtopiskelijaelämä täällä on meikäläisen kiikareiden läpi. Tarkoituksena ei ole siis luoda syvällistä katsausta esim. paikallisiin kirkkoihin&turistipaikkoihin, koska en niistä juurikaan ole kiinnostunut ja tietoa löytyy tonnikaupalla kun vaan kehtaa googlettaa. Sen sijaan pyrin kertomaan niistä tunnelmista ja elämästä mitä vaihto-opiskelijan elämään kuuluu, oli se sitten oluen imurointia, byrokraattisia kiemuroita tai kokemuksia eri kulttuureista&ihmisistä. Dänks kuitenkin palautteesta, se on aina tervetullutta!
"Riski on ajatus, että johonkin tavoittelemisen arvoiseen asiaan liittyy myös mahdollisuus negatiivisesta lopputuloksesta. Riski on arkikielessä synonyymi epäonnistumisen tai uhan todennäköisyydelle."
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
budapest, salzburg

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku