Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
07.07.05, 12:07   #1 (linkki)
anna
(Vierailija)

London dungeon

Olen menossa 11-vuotiaan pojan kanssa Lontooseen, ja häntä kiinnostaisi London Dungeon. Onko se todellakin kauhean pelottava, vai ovatko varoitukset ""ei herkkähermoisille"" vain mainospuhetta? Onko se sopiva paikka tuon ikäiselle - ja kovahermoiselle äidille?
  Vastaa viestiin

07.07.05, 13:37   #2 (linkki)
Katti
(Vierailija)

Re: London dungeon

Hei, olen vieraillut tuolla ja olihan se aika jännä paikka. Itse en pidä minkäänasteisesta väkivallasta tai vaikkapa kauhuelokuvista mutta siitä huolimatta tykkäsin näistä kauheuksista. Olivat ihan hauskasti tehtyjä. Kierrokseen sisältyy pakkovalokuvaus, jonkinlainen teatteriesitys ja lyhyt venematka.

Uskon että viihdytte siellä molemmat. Pitkää pinnaa jonotukseen :).
  Vastaa viestiin
07.07.05, 15:32   #3 (linkki)
anna
(Vierailija)

Kiitos, täytyypä sitten kokeilla. Mikäli nyt ei kohta tule tietoa koko matkan peruuntumisesta Lontoon terrori-iskujen vuoksi.
  Vastaa viestiin
07.07.05, 18:10   #4 (linkki)
Titti
(Vierailija)

Itse tykkään Dungeonist kovasti. Se on aika jännä paikka ja ihan pikkulapset saattavat pelätäkin, kun näin isompikin oli aika jännittynyt ja pääsi fiilikseen hyvin kiinni. Ehdottomasti kannattaa mennä.
  Vastaa viestiin
27.08.05, 05:53   #5 (linkki)
Butterfly
(Vierailija)

Dungeon oli joo ihan kiva, mutta kallis niinkuin kaikki turistikohteet.... Jos on heikompi englanninkielen taito, ei dungeonin ""teatteri""-kierroksesta saa välttämättä paljoa irti...
  Vastaa viestiin
20.06.10, 20:37   #6 (linkki)
Ragnari
(Vierailija)

On se

Dungeon on pelottava. Minun 12-vuotias tyttöni oli siellä ihan kauhuissaan.
Ja toinen "paha paikka" on London Bridge Experienceen kuuluva London Tombs. Ei heikkohermoisille (The London Bridge Experience & The London Tombs | London Attractions).
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku