| |  | |
30.11.06, 11:22
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Primark-halpoja vaatteita
Lontoo tuli nähtyä. Suosittelen kaikille Primark-merkkistä halpavaateketjua, ainakin Hammersmittissä metroaseman lähellä on tällainen. Vaatteitä löytyy joka lähtöön ja hinnat ovat halvat, esim. paidat kahdesta punnasta ylöspäin. Alusvaatepuoli on myös iso. Ostin aika paljon sieltä vaatteita ja osaa niistä olen pessyt ja ihan hyvin pysyivät kasassa! Kannattaa mennä heti aamusta, porukkaa on paljon.
| |
| | |
30.11.06, 11:48
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kiitos vinkistä! Täytyy katsastaa kauppa ensi kerralla.
| |
| | |
11.09.09, 16:50
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | primark
kiva tietää etukäteen shoppailupaikoista. olen eka kertaa menossa lontooseen.marraskuulla.
| |
| | |
13.09.09, 08:06
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja sesse kiva tietää etukäteen shoppailupaikoista. olen eka kertaa menossa lontooseen.marraskuulla. | Nykyään Primark on myös ihan keskustassa Oxford Streetilla, lähellä Marble Archia. Tosi iso tavaratalo täynnä halpaa muotivaatetta ja muuta. Kannattaa olla ovella aamuyhdeksältä, niin ei tarvitse jonottaa kauhean pitkään sovituskoppeihin, jos niitä tarvitsee. Kassat vetävät kyllä hyvin.
| |
| | |
29.09.09, 12:54
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | lontooseen
minäkin odotan kyllä innolla primarkiin pääsyä.olen menossa joulukuun alussa lontooseen,shoppailemaan sekä joululahjaostoksille.en malta odottaa pääseväni tuohon kyseiseen ostosparatiisiin!!
joissain lööpeissä on myös puhuttu, että keskiviikko aamulla kannattaa lähteä shoppailemaan. mistä moinen??
| |
| | |
29.09.09, 17:58
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kai mikä arkiaamu hyvänsä on oivallinen ostosaika. Parasta kuitenkin olla klo 9 oven takana. Siellä on paljon muitakin. Kassat vetävät erittäin hyvin, mutta sovituskoppien eteen muodostuu nopeasti pitkän pitkät jonot. Itse en kyllä sovitellut, koska tiesin kokoni suurin piirtein. Jos menet joululahjaostoksille, kannattaa silmätä alusvaatteita ja yöpukuja sillä silmällä. Tosi mahtavat valikoimat! Yläkerrassa kenkiä, laukkuja, vöitä jne.
| |
| | |
29.09.09, 23:41
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
huomio: primarkilla ei ole mikään puhtoinen maine lapsityövoiman käytön suhteen. primarkin vaatteet myös kuluvat äkkiä.
| |
| | |
30.09.09, 00:11
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse olen Primarkin suhteen hieman varauksellinen. Tavara on "kertakayttomuotia". Ei siis todellakaan laadukasta. Poikkeuksena lastenvaatteet, joissa hinta-laatusuhde mielestani hyva. Vaatteissa kokonumerot eivat aina vastaa standardeja, joten kannattaa sovittaa etukateen. Primark on usein avustusjarjestojen hampaissa tyontekijoiden (seka lasten etta aikuisten) kohtelusta. Valitettavasti nykyisin hinta ei kuitenkaan takaa eettisia arvoja. Hiljattain seka Nike etta Disney paasivat mustalle listalle.
| |
| | |
30.09.09, 10:23
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Siis Primarkin vaatteiden halpuus on mahdollista, kun käytetään lapsia ja orjatyövoimaa tuotannossa. Kertakäyttömuoti on todellakin oikea termi kuvaamaan Primarkin vaatteita.
Nike on kai ollut syytettynä lapsityövoimasta jo pitkään.
| |
| | |
30.09.09, 11:33
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Halvat hinnat ovat tosiaan mahdollisia , koska tyontekijoille ei makseta kelvollista palkkaa tai tyoolot ovat epaeettiset. Kallis hinta ei kuitenkaan takaa tyontekijoille parempia oloja, vaan omistajat ja valiportaat korjaavat suuremmat voitot. Jos vaikkapa Primark kaksinkertaistaisi hintansa, niin epailen, etta tuotantoketjun alin porras hyotyisi asiasta mitenkaan. Kuluttajalle syntyisi kuitenkin helposti mielikuva, etta nyt autetaan maailman koyhimpia.
Ei meilla Primark missaan boikotissa ole, mutta yleensa satsaan mieluummin laadukkaampaan tavaraan. Kankaat Primarkin vaatteissa ovat aika lepsuja ja nyppyyntyvat nopeasti. Lisaksi esim puserossa hihat saattavat olla erimittaiset. Kengat ja laukut ovat mielestani halvan ja "muovisen" nakoisia (taysin henkilokohtainen mielipide). Toisaalta esim meilla tytolle Primarkin verkkarit ovat mallilltaan parhaita.
| |
| | |
30.09.09, 12:13
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja etiikka huomio: primarkilla ei ole mikään puhtoinen maine lapsityövoiman käytön suhteen. primarkin vaatteet myös kuluvat äkkiä. | En ota kantaa eettisiin kysymyksiin, mutta meillä primarkin vaatteet ovat kestäneet yhtä hyvin kuin hm:nkin (joihin niitä hyvin voi verrata). Punnan tai parin T-paidat ovat kuitenkin kestäneet pari vuotta ihan hyvinä (pesty joka käytön jälkeen). Takin napit olivat melko huonosti kiinnitettyjä (yleistä muutenkin nykyään), mutta kun ne varmistettiin, takkikin on kestänyt aivan uuden veroisena nyt jo toista sesonkia. Pintamuodin ei ole tarkoituskaan kestää niinkuin maripaidan. Nuorelle tytölle varsinkin löytyy paljon kivaa halvalla, joten sinne suunnistamme vastakin.
| |
| | |
30.09.09, 12:45
|
#12 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Lasten vaatteet ovat minusta Primarkissa laadukkaampia kuin aikuisten. Ainoa ongelma meilla on ollut t-paidoissa varien nopea haalistuminen. Lasten vaatteet minusta on tehty kapeammalla mallilla kuin muissa kaupoissa, mika meille on hieno juttu, mutta ei valttamatta sovi kaikille.
| |
| | |
21.01.12, 12:03
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | i love london
primark on oikee ostosparatiisi! ostin lähes kaikki vaatteeni sieltä kun kävin lontoossa. vaatteet ovat halpoja ja valikoima on todella suuri eli mitä vaa löytyy mitä haluaa. täällä tosiaan oli paljon ihmisiä ja suosittelen oikeesti menemää aikasi koska illan mittaa vaatteet ovat vähissä ja sotku on mitä kamalin kun ihmiset heittelevät vaatteita sinne tänne innostuksissaan. vaatteiden laatu on ollut hyvä. vain legginsit ovat nukkaantuneet pyykissä ja nekin ajan kuluessa. suosittelen (;
| |
| | |
22.05.12, 17:41
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Primark Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hile Lontoo tuli nähtyä. Suosittelen kaikille Primark-merkkistä halpavaateketjua, ainakin Hammersmittissä metroaseman lähellä on tällainen. Vaatteitä löytyy joka lähtöön ja hinnat ovat halvat, esim. paidat kahdesta punnasta ylöspäin. Alusvaatepuoli on myös iso. Ostin aika paljon sieltä vaatteita ja osaa niistä olen pessyt ja ihan hyvin pysyivät kasassa! Kannattaa mennä heti aamusta, porukkaa on paljon. |
Primark on mun unelma! Ja ittellä ainakin Primarkin vaatteet on kestäny kovaakin käyttöä ja Primark ion yhtä laaja ei mitään väliä mihin päin eNglantia menee. Suomeen kun tulisi Primark mua ei sais koskaan sieltä pois! :)
| |
| | |
02.07.12, 18:51
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2012 Sijainti: keskellä mehtää.
|
Täällä myös yksi joka vois matkustaa Lontooseen aina vaan uudelleen pelkästään Primarkin takia (vaikka siis rakastan sitä kaupunkia jo ihan itsessään ihan mielettömästi)!
Primarkin vaatteet on omasta mielestäni melko H&M-tasoa, toki vähän riippuu tuotteesta. Ja monet vaatteet on kestäviä, itse kävin Lontoossa ekan kerran kolme vuotta sitten ja vieläkin käytän samoja alusvaatteita, paitoja ja jopa satiinisia yöpöksyjä mitkä silloin ostin. Yhden hupparin tuossa ajassa olen vaan joutunut heittämään roskiin, koska se oli mulle vähän liian mieleinen eli tyyliin koko ajan päällä.. :D Ja samalta reissulta ostamani pari toppia ovat vieläkin kuin uudet vaikka niitäkin olen käyttänyt ahkerasti. Niin ja ehdottomasti täytyy mainita, että Primarkin sukat ovat olleet myös todella kestäviä mun käytössä, yhdetkään eivät ole vielä päätyneet roskikseen! Eli siis suosittelen lämpimästi Primarkissa asiointia, vaikka vaatteiden hinnalla ei olisikaan niin väliä! Sieltä voi löytää vaikka mitä :)
Pakko muuten vielä lisätä, että kyllä ne lontoolaiset ja hotellissa varsinkin kattoivat aina ihmeissään kun parhaimmillaan oli 4 isoa Primarkin ostoskassia käsissä kun kaupasta tuli ulos... :D Primarkissa helposti sokaistuu vaatteiden halvasta hinnasta joten tulee ostettua paljon ja semmoisiakin vaatteita mitä ei oikeasti tarvikaan ollenkaan...
| |
| | | | |