Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
20.01.08, 15:35   #1 (linkki)
lontooseen kesällä
(Vierailija)

duke of leinster

kaipaillaan kommentteja kyseisestä hotellista..onko kukaan majottunut tuonne? katselin aurinkomatkojen hotelleja ja tuo vaikutti mukavalta..metroasema ei tosin ole ihan vieressä.

onko hotelli siisti? huoneet ok? lähinnä kiinnostaa että jos kylppärissä on kylpyamme löytyykö myös suihku..nim. kokemusta löytyy lontoosta pelkästä ammeessra ilman suihkua =/
  Vastaa viestiin

20.01.08, 18:02   #2 (linkki)
nannaa
(Vierailija)

ollut siellä

hei!

olin kyseisessä hotellissa viime kesänä ja tykkäsin todella paljon. Ekaa kertaa olin Lontoossa ja vaikka hotelli ei ihan keskustassa ollutkaan, hotellilta osasi hyvin kävellä vaikka Hyde Parkiin tai Whiteley's ostoskeskukseen.
Hotelli on siisti ja kivan pieni. Huoneet ovat ok, eivät mitään luksusta mutta ei kamalatkaan. Seuraavaksi kun Lontooseen lähden, menen ehdottomasti samaan hotelliin. Aamupala oli kivassa pienessä aamupalahuoneessa ja henkilökunta oli mukavaa. Kylppärissä ei ollut ammetta, vaan suihkukoppi joka oli ihan kätevä ja hyvä.
Ehdottomasti suosittelen tätä hotellia!
  Vastaa viestiin
20.01.08, 18:17   #3 (linkki)
Arde2
(Vierailija)

Minäkin olin kesällä Duke of Leinsterissä. Ihan voin suositella. Meillä oli kylppärissä ammeen lisäksi suihku. Hotelliin pääsi kätevästi Paddingtonin asemalta (kyseessä oli omatoimimatka, ei AM), Bayswaterin metroasemalle ei ollut pitkä matka ja bussipysäkille vielä lyhyempi.
  Vastaa viestiin
21.01.08, 07:27   #4 (linkki)
oikein suositeltava
(Vierailija)

Olen ollut Dukessa kahdesti muutama vuosi sitten. Toisella kerralla meillä oli aivan luxus-huone, todella iso kulmahuone ensimmäisessä (suomalaisittain toisessa) kerroksessa, ikkunat kahteen suuntaan. Varustuksiin kuuluivat kahvin- ja vedenkeittimet (+murukahvit ja teepussit), pieni jääkaappi ja kassakaappi. Henkilökunta mukavaa ja aamiainen kohtuullisen hyvä. Silloin sai myös vastakeitettyjä kananmunia muun aamiaisen lisäksi. Oikein siisti ja mukava hotelli ja mielestäni hyvällä paikallakin. Bussit kulkevat läheltä ja maanalainenkin (esim. Lancaster Gate) on ihan kohtuumatkan päässä, samoin puistot.
  Vastaa viestiin
23.01.08, 17:26   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2007
duke of leinster

Olin juuri kyseisessä hotellissa noin 2 viikkoa sitten ja edellisen kerran vuosi sitten.Tykkä'än et on ihan hyvä,erityisesti kun matkustamme 3 hengen porukalla, se on siitä hyvä että siellä on 3 hengen huoneita.Huoneet ovat erillaisia, viimeksi oli kiva kulmahuone,2 ikkunat ja parveke,kahvia ja teetä tuotiin huoneeseen, pusseja siis,oli minibaari,johon mahtui omiakin eväitä kylmään.Tallelokero,kengänkiillotuskone ja hyvä aamiainen jossa mm.keitettyjä munia,muroja,mysliä,jogurtteja,leivonnaisia,juusto a,hedelmiä jne.tuoremehukoneen pinkki greippimehu oli ihanaa..Henkilökunta mukavaa,siivous hyvää.Ainoana haittapuolena on että kun olen huonouninen,niin kaikki äänet kuuluu ohkasista ikkunoista sisään yöllä etenkin,esim kengänkopinat,autonäänet,linnunlaulut yms.Toisista huoneista voi kuulua myös puhekin läpi.Kuitenkin luulen,että ensi vuonnakin varataan matka tästä hotellista.Hissi ja käytävät on tosi pienet ja kapeat,netti aulassa asiakkaiden käytössä 5 p tunti,pikku käyttö ei ainakaan meillä mitään maksanut.Suosittelen,metroasemina käytettiin bayswateria ja queenswaytä, joihin pieni matka kävellä,lähellä on hyde parkin ihana puisto ankkoineen ja koiranulkoiluttajineen ja queenswayn ostoskatu jossa muutamia kauppoja ja etenkin ruokapaikkoja.
  Vastaa viestiin
15.11.10, 01:26   #6 (linkki)
Jirppis
(Vierailija)

Onko hotellilla millaset ikä rajotukset?

Oon lähössä parin viikon sisällä Lontooseen käymään tyttöystävän kanssa ja bongattiin kanssa netistä toi Duke of Leinster mikä näyttäis iha hyvältä ja ei olis kalliskaan. Itse olen 19, mutta tyttöystäväni ei ole täyttänyt vielä 18 vuotta. Olen koittanut ottaa hotelliin yhteyttä sähköpostin kautta, mutta vastausta ei oikein tunnu tulevan. Onko kellään hotellissa yöpyneillä tietoa hotellin ikärajoista? Huoneen varaus onnistuu kyllä, mutta yöpyminen olisikin kyseessä?
:D
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku