| duke of leinster
Olin juuri kyseisessä hotellissa noin 2 viikkoa sitten ja edellisen kerran vuosi sitten.Tykkä'än et on ihan hyvä,erityisesti kun matkustamme 3 hengen porukalla, se on siitä hyvä että siellä on 3 hengen huoneita.Huoneet ovat erillaisia, viimeksi oli kiva kulmahuone,2 ikkunat ja parveke,kahvia ja teetä tuotiin huoneeseen, pusseja siis,oli minibaari,johon mahtui omiakin eväitä kylmään.Tallelokero,kengänkiillotuskone ja hyvä aamiainen jossa mm.keitettyjä munia,muroja,mysliä,jogurtteja,leivonnaisia,juusto a,hedelmiä jne.tuoremehukoneen pinkki greippimehu oli ihanaa..Henkilökunta mukavaa,siivous hyvää.Ainoana haittapuolena on että kun olen huonouninen,niin kaikki äänet kuuluu ohkasista ikkunoista sisään yöllä etenkin,esim kengänkopinat,autonäänet,linnunlaulut yms.Toisista huoneista voi kuulua myös puhekin läpi.Kuitenkin luulen,että ensi vuonnakin varataan matka tästä hotellista.Hissi ja käytävät on tosi pienet ja kapeat,netti aulassa asiakkaiden käytössä 5 p tunti,pikku käyttö ei ainakaan meillä mitään maksanut.Suosittelen,metroasemina käytettiin bayswateria ja queenswaytä, joihin pieni matka kävellä,lähellä on hyde parkin ihana puisto ankkoineen ja koiranulkoiluttajineen ja queenswayn ostoskatu jossa muutamia kauppoja ja etenkin ruokapaikkoja.
|