Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.03.10, 14:26   #26 (linkki)
jossu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja early birdie Näytä viesti
Missä mahtaa hotellinne sijaita? Saatte kyllä tosi aikaisin lähteä liikkeelle. Itse ehkä lähtisin taksilla noin neljän aikaan, jos majoittuisin vaikka Paddingtonin suunnalle.
hotelli on bayswaterissa.
  Vastaa viestiin
20.03.10, 13:02   #27 (linkki)
miss marble
(Vierailija)

[Te olette varmaankin jo reissun tehneet, mutta jos joku muu tata pahkailee]
Jos aikaisin pitaa menna Stanstedille, itse ottaisin joko minicabin Stanstediin (hotelli voi varmaankin varata) tai sitten minicab Victorian bussiasemalle ja sielta national expressilla stanstedille.
  Vastaa viestiin
21.03.10, 18:41   #28 (linkki)
jossu
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miss marble Näytä viesti
[Te olette varmaankin jo reissun tehneet, mutta jos joku muu tata pahkailee]
Jos aikaisin pitaa menna Stanstedille, itse ottaisin joko minicabin Stanstediin (hotelli voi varmaankin varata) tai sitten minicab Victorian bussiasemalle ja sielta national expressilla stanstedille.
jep me varmaan ainakin otetaan taksi. sitä vaan mietin, että kuinka pitää sitä aikaa varata matkaan.
  Vastaa viestiin
22.03.10, 08:51   #29 (linkki)
miss marble
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu Näytä viesti
jep me varmaan ainakin otetaan taksi. sitä vaan mietin, että kuinka pitää sitä aikaa varata matkaan.
Kysykaa sita taksia (minicabia siis, mustalla taksilla ei kannata menna) varatessa, en nyt muista meneekohan noi bussit victorialta 1-1,5 h standstediin, itse jatan aina ainakin puoli tuntia katastrofivaraa.
  Vastaa viestiin
02.04.10, 01:15   #30 (linkki)
vieras
(Vierailija)

vielä stanstedista

Lennämme Stanstedille klo 16.30 sunnuntaina, hotelli on Queens Park Bayswaterissa. Onko bussi paras vaihtoehto ja paljonko matka mahtaa kestää Marble Achille johon joku suositteli mentäväksi? Minkä hintainen tuo kyseinen bussi on? Kiitos jos viitsitte vastata :)
  Vastaa viestiin
02.04.10, 12:42   #31 (linkki)
menossa lauantaina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras Näytä viesti
Lennämme Stanstedille klo 16.30 sunnuntaina, hotelli on Queens Park Bayswaterissa. Onko bussi paras vaihtoehto ja paljonko matka mahtaa kestää Marble Achille johon joku suositteli mentäväksi? Minkä hintainen tuo kyseinen bussi on? Kiitos jos viitsitte vastata :)
Juna on kalliimpi (meno £18, menopaluu £28,50), mutta huomattavasti nopeampi kuin halvempi linja-auto (meno £10, menopaluu £17). Sillä pääsette Liverpool St -asemalle, josta otatte metron esim. Lancaster Gatelle tai Queenswaylle. Jos menette bussilla Marble Archille, joudutte luultavasti kuitenkin käyttämään bussia tai maanalaista. En tarkkaan tiedä kyllä, missä hotellinne sijaitsee, mutta itse en ehkä lähtisi kantamaan laukkuja Bayswateriin.

Ja matkankestosta vielä. Junalla matka keskustaan kestää 45 min, bussilla 1,5-2 tuntiin liikenteestä riippuen. Metromatka on tietysti pitempi, jos tulette junalla. Linja-automatka on kyllä ihan kiva.
  Vastaa viestiin
02.04.10, 19:29   #32 (linkki)
vieras
(Vierailija)

vielä stanstedista

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja menossa lauantaina Näytä viesti
Juna on kalliimpi (meno £18, menopaluu £28,50), mutta huomattavasti nopeampi kuin halvempi linja-auto (meno £10, menopaluu £17). Sillä pääsette Liverpool St -asemalle, josta otatte metron esim. Lancaster Gatelle tai Queenswaylle. Jos menette bussilla Marble Archille, joudutte luultavasti kuitenkin käyttämään bussia tai maanalaista. En tarkkaan tiedä kyllä, missä hotellinne sijaitsee, mutta itse en ehkä lähtisi kantamaan laukkuja Bayswateriin.

Ja matkankestosta vielä. Junalla matka keskustaan kestää 45 min, bussilla 1,5-2 tuntiin liikenteestä riippuen. Metromatka on tietysti pitempi, jos tulette junalla. Linja-automatka on kyllä ihan kiva.

Kiitos kovasti vastauksesta, valitsemme junan: nopeampi parempi :) 10£ ei taideta tässä tapauksessa alkaa säästämään.
  Vastaa viestiin
03.04.10, 13:15   #33 (linkki)
miss marble
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja menossa lauantaina Näytä viesti

Mielestani ei ole mitaan jarkea menna junalla lontoon toiselle puolelle. Itse ottaisin National express bussin victoria asemalle, ja jaisin marble archilla pois. Siita sitten joko bussilla tai metrolla bayswateriin. Metroasemalta saa oysterin, jos sita ei ole ennestaan, jolla kun maksaa ei ole kovin kallista. Tai jos kovasti vasyttaa, taksilla. Bussi kylla kestaa joko 1,5 tuntia tai alle, en teida mista tuo 2 h tulee. olen kayttanyt national expressia monta kertaa ja aina on ollut ajoissa. Sen sijaan junat eivat ole olleet ajossa.
  Vastaa viestiin
03.04.10, 17:51   #34 (linkki)
vieras
(Vierailija)

easy bus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miss marble Näytä viesti
Mielestani ei ole mitaan jarkea menna junalla lontoon toiselle puolelle. Itse ottaisin National express bussin victoria asemalle, ja jaisin marble archilla pois. Siita sitten joko bussilla tai metrolla bayswateriin. Metroasemalta saa oysterin, jos sita ei ole ennestaan, jolla kun maksaa ei ole kovin kallista. Tai jos kovasti vasyttaa, taksilla. Bussi kylla kestaa joko 1,5 tuntia tai alle, en teida mista tuo 2 h tulee. olen kayttanyt national expressia monta kertaa ja aina on ollut ajoissa. Sen sijaan junat eivat ole olleet ajossa.

Hei! Löysin vinkin jostain keskustelustsa easy bussista, jolle edestakaiseen matkaan kahdelle hengelle tulee 15£, ei paha. Matka aika oli muistaakseni vähän päälle tunti.. Ja mikä parasta näyttää menevän Paker Streetille josta ei ole kuin kaksi pysäkin väliä Paddingtonille. Vaihdoin nimittäin hotellin sinne kun on tuttuja kulmia. Siitä on jo vuosia vuosia kun edellisen kerran olen Lontoossa ollut ja nyt kysyisinkin saako niitä Oystereita ostettua joka asemalta?
  Vastaa viestiin
03.04.10, 19:34   #35 (linkki)
vieras
(Vierailija)

siis

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras Näytä viesti
Hei! Löysin vinkin jostain keskustelustsa easy bussista, jolle edestakaiseen matkaan kahdelle hengelle tulee 15£, ei paha. Matka aika oli muistaakseni vähän päälle tunti.. Ja mikä parasta näyttää menevän Paker Streetille josta ei ole kuin kaksi pysäkin väliä Paddingtonille. Vaihdoin nimittäin hotellin sinne kun on tuttuja kulmia. Siitä on jo vuosia vuosia kun edellisen kerran olen Lontoossa ollut ja nyt kysyisinkin saako niitä Oystereita ostettua joka asemalta?

Siis Baker Streetille ja onkohan joku varannut noita Easy Busin lippuja netistä? Minun tyssää aina maksuvaiheeseen kun laitan välineeksi Master cardin. Joka kerta kun yrittää on hinta hieman noussut. Nyt vähän päälle 20 kahdelta edes takas. Ainut haitta kun ei niitä saa maksettua..
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku