Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.08.08, 01:51   #1 (linkki)
I love London
(Vierailija)

London 28.7-31.07

Hello! Palasimme perj. aamuna Lontoosta. Meillä oli lennot KLM. Välilasku Amsterdamissa.
Oltiin 4 "kokonaista" päivää reissussa. Lento lähti Vantaalta ma. aamuna 6.15 ja paluu torstaina
Suomeen 23.55. Saatin 4 melko täyttä päivää. Lontoon aika -2h.
Olipa ihana kaupunki, mulla eka kerta... Vaikka onkin tullut jonkinverran reissattua. ;))
Ei satanut... Kuumakin oli n. +28.
Älyttömästi nähtävää... Museot, puistot, aukiot, sillat, patsaat jne...
Ei ees kallis... Meillä oli Hotell Gresham, Bloomsbury.
Heathrow:in kentältä metro makso 4£ hotellin viereeen,Holbornin asemalle.
Vieressä oli ilmainen British Museum.
Ostoskatu Oxford Street, Covent Garden jne. vieressä.
Kaikki hoitu jalkapatikalla. Hyde Park, Kesington Palace(13£ ) Madame Tussauds (25£)
Natural History Museum (ilmainen), St. Pauls Catherdal (n. 12£,) Harrods, Piccadilly circus,
Westminster Abbey (12£), Buckinham Palace, (ei käyty sisällä) Ulkonkin riitti nähtävää...
Käveltiin myös Tower Bridgelle. Sieltä otettiin huvinvuoks 2 kerroksinen bussi Piccadillylle (2£).
Paljon muutakin ihanaa nähtiin.... Ja koettiin...

Ihanaa matkaa kaikille Lontoon valinneille!!

Vastaa viestiin

09.08.08, 15:20   #2 (linkki)
Maailmassa nähtävää riittää
(Vierailija)

20.7-23.7.2008 lontoossa

Heips, olin kanssa ekaa kertaa Lontoossa tänä kesänä ja meille oli matka todella positiivinen yllätys,aurinko paistoi ihan koko ajan. Ihmettelinkin että täälläkö muka sataa aina...Me mentiin dösällä Victorian dösäasemalle lentokentältä, maksoi 4 puntaa hengeltä, haluttiin nähdä vähän maisemaa matkalla...Hyde Parkiin piknikille kaikki vaan!!!Harrodsilta saa hyvät safkat messiin...
  Vastaa viestiin
14.08.08, 12:35   #3 (linkki)
Myös syyskuussa
(Vierailija)

Olen ollut Lontoossa syyskuun puolivälin jälkeen ja vaatetukseni oli toista kuin mitä olisin tarvinnut. Koko viikon sai kulkea topissa, ja mulla oli mukana pitkähihaisia paitoja pääosin. Sain muuten auringonpistoksenkin. Illallakaan ei tarvinnut pitkähihaista vaan t-paidalla tarkeni myöhäänkin. Yhtäkään vesipisaraa ei tullut ja olin siellä tosiaan viikon. Ystäväni asui tuolloin Lontoossa ja sanoi ettei siellä sada sen enempää kuin muuallakaan. Edelliset pari Lontoon visiittiäni olivat heinäkuussa molemmat eikä säät olleet silloin niin suosiolliset, oli aika viileää ja satoi. Miettikää mikä kuva Suomen säästä on niillä ulkomaalaisilla jotka ovat tänä kesänä täällä käyneet? :D
  Vastaa viestiin
28.05.09, 07:03   #4 (linkki)
syksystä nauttinut
(Vierailija)

Olin tyttäreni kanssa Lontoossa viime vuoden lokakuussa. Kotona oli jo aivan syksyistä, joten lähdin matkalle villakangastakissa. Lontoossa oli joka päivä yli 20 astetta lämmintä, aurinko paistoi koko ajan. Ihmiset kulkivat sortseissa ja sandaaleissa, minä taapersin talvikamppeissa! Puistoissa oli aivan ihanaa viettää iltaa nurmikolla makaillen ja jäätelöä syöden. Paljon kansaa oli sinne kerääntynyt. Jotkut pelasivat jotain pallopeliä, toiset syöttivät vesilintuja lammen rannalla, monet lueskelivat puiden alla. Useimmat vain makailivat tai kävelivät ympäriinsä ihanuudesta nauttien. Eli aivan ihanat kelit voivat Lontoon-matkalle sattua melkein mihin vuodenaikaan hyvänsä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku