Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.06.09, 23:40   #1 (linkki)
---
(Vierailija)

Onko kokemuksia näistä Easy Hotelin halpis-hotelleista?

Meillä on aika pieni budjetti majoituksen suhteen ja tarkoitus ois käydä hotellissa ainoastaan nukkumassa, mutta ihan missä tahansa läävässä ei kuitenkaan viitsisi asua. Onko kenelläkään kokemusta, millaisia ovat seuraavat kahden tähden hotellit: NEW DAWN ja WHITE HOUSE HOTEL Bayswaterin alueella? Ei haittaa, jos huoneet ovat nuhjuiset, mutta suihkussa pitäisi pystyä pesemään (pitkä) tukka, minkäänlaisia ötököitä ei saisi olla ja aamiainenkin saisi olla syötävä.
  Vastaa viestiin

25.06.09, 13:25   #2 (linkki)
lontooveteraani
(Vierailija)

Tripadvisorin kautta

käykää ihmeessä www.tripadvisor.com kautta ENNENKUIN varaatte hotellin! Sieltä löytyy yleensä hotellista suosituksia ja kommentteja niiltä jotka siellä ovat käyneet ja mojoittuneet.
En varaa koskaan hotellia ennenkuin olen tarkistanut tripadvisorin kautta minkälaisesta paikasta on kyse.
  Vastaa viestiin
26.06.09, 06:17   #3 (linkki)
parempia löytyy
(Vierailija)

En menisi noihin kumpaankaan, saavat niin ikävät arvostelut. Kahden tähden hotelleissa löytyy ihan siistejäkin. Oikein kelpo sellainen on esim. Caring-hotelli Bayswaterissa. Se on vain myös hyvin suosittu, joten ajoissa täytyy olla varaamassa. Edullinen on myös esim. kolmen tähden London Guards - oikein siisti ja hyvällä paikalla. Välittäjien sivustoilla näkyy usein sekä hinnat että asiakkaiden kommentit, katsele niitä. Esim. venere.com, activehotels.com... Booking.comilla löytyy myös suomenkielisiä arviointeja.
  Vastaa viestiin
26.06.09, 23:45   #4 (linkki)
lontooveteraani
(Vierailija)

Parkwood Hotel

Olen itse varannut tähän majoituspaikkaan syksyksi ja olen kuullut pelkkää hyvää siitä. Sijaitsee Marble Archin lähellä, eli ihan Oxford Streetin alussa. Hyde Parkin vastapäätä, enkku aamiainen, hiljaisella alueella vaikkakin keskustan lähellä.
Maksaa noin 50-75£ riippuen haluatko oman kylppärin vaiko jaat muutaman toisen huoneen kanssa. Toinen hostellivaihtoehto missä olen käynyt on Pickwick Hall Bloomsburyn alueella, edullinen, aamiainen sisältyy hintaan, todella lähellä ydinkeskustaa tämäkin, viihdyin siellä koska se oli todella hiljainen ja turvallinen alue.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku