Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.08.09, 10:05   #1 (linkki)
Lokakuussalontooseen
(Vierailija)

Premier Inn -hotellit ja Brentford

Millaisia kokemuksia löytyy tästä hotelliketjusta, näiltähän löytyy paljonkin hotelleja ympäri Lontoota? Itse olen ajatellut Kew Gardensin vieressä Brentfordin alueella olevaa hotellia eli jos löytyy kokemuksia Brentfordista, niitäkin olisi kiva kuulla.
  Vastaa viestiin

02.08.09, 11:17   #2 (linkki)
lontooveteraani
(Vierailija)

tripadvisor.com

tästä löytyy yleensä kaikki Lontoon hotellit, tai jopa koko maailman hotellit ja niistä suositukset ja kommentit. Eli siitä vaan tarkistamaan kannattaako edes varata.
  Vastaa viestiin
10.08.09, 06:33   #3 (linkki)
efg
(Vierailija)

En kyllä ihan noin kauas keskustasta majoittuisi ainakaan normaalilla turistimatkalla. Minä ainakin pysyttelen majapaikan suhteen zone 1:n sisällä.
  Vastaa viestiin
10.08.09, 12:51   #4 (linkki)
Lokakuussalontooseen
(Vierailija)

Olen riittävästi nähnyt keskustaa ja pääseehän tuolta puolessa tunnissa junalla sinnekin. Ja onhan noissa hinnoissakin aikamoinen ero, jos vertaa tätä ja jotain keskustan Premier Inniä/vastaavan tasoista hotellia. Itse asiassa olen jo varannut tuon hotellin ja mielestäni sain tosi edullisesti hyvätasoisen majoituksen tuolta.
  Vastaa viestiin
10.08.09, 23:30   #5 (linkki)
preissaaja
(Vierailija)

Ihan vaan ihmettelen, miksi ylipäätään näillä palstoilla tällaista kyselet? Tietääkseni et ole millään palstalla saanut kovin kannustavaaa palautetta, joten mikä järki edes kysellä, jos se palaute ei kiinnosta?
  Vastaa viestiin
11.08.09, 10:01   #6 (linkki)
Lokakuussalontooseen
(Vierailija)

Kyselen siksi, että saisin jotain tietoa hotelliketjusta ja alueesta. Ja olen tosiaan yhteensä kahdella palstalla kysynyt tätä ja toiselta saanut jopa ihan asiallisia vastauksia. Ja mikä palaute minua ei kiinnosta? Jos kysyn noita kahta asiaa ja vastaus on, että miksi et pysyttele zone 1:n sisällä, niin pitäisikö minun olla kiitollinen "palautteesta"? Tätäkö tarkoitat "palautteella"?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku