| |  | |
22.02.10, 18:14
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | london house hotel - kokemuksia?
hei !
olen kesällä matkustamassa ensi kertaa lontooseen ja netistä löytyi london house hotel. hinnaltaan ihan kiva, kuvat antaa ihan hyvän kuvat ja sijainti ok.
olisi kuitenkin kiva tietää, että onko joku yöpynyt kyseisessä paikassa ja mitä mieltä on ollu.
| |
| | |
23.02.10, 08:51
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Lontoon hotelleista..
Tuossa hotellissa en ole käynyt, mutta matkustanut Lontoossa reilut 20 kertaa.. Katsoin hotellisi nettisivut ja ihan ensiksi ajattelin, että sun täytyy tykätä modernista.. Sijainnin vuoksi en itse valitsisi tätä hotellia, metroasemat liian kaukana. Kuvista päätellen maksatte hotellista jonkin verran..? Mä varasin just booking.com:n kautta 3 hengelle 3vrk hintaan 249,- (puntia) sisältää aamiaisen ja matkaa metrolle 500m. Huoneet ovat pienet, mutta niissä ei olla kuin nukkumassa, koska menemme ympäri Lontoota... :)
Mutta älä anna tämän masentaa, voihan olla, että te todella tykästytte valintaanne! Ihmiset arvostavat erilaisia asioita matkoillaan. Ja Lontoossa on aina kivaa :)
| |
| | |
23.02.10, 17:22
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 39 Tuossa hotellissa en ole käynyt, mutta matkustanut Lontoossa reilut 20 kertaa.. Katsoin hotellisi nettisivut ja ihan ensiksi ajattelin, että sun täytyy tykätä modernista.. Sijainnin vuoksi en itse valitsisi tätä hotellia, metroasemat liian kaukana. Kuvista päätellen maksatte hotellista jonkin verran..? Mä varasin just booking.com:n kautta 3 hengelle 3vrk hintaan 249,- (puntia) sisältää aamiaisen ja matkaa metrolle 500m. Huoneet ovat pienet, mutta niissä ei olla kuin nukkumassa, koska menemme ympäri Lontoota... :)
Mutta älä anna tämän masentaa, voihan olla, että te todella tykästytte valintaanne! Ihmiset arvostavat erilaisia asioita matkoillaan. Ja Lontoossa on aina kivaa :) | hmm, suhteellisen lähellä näyttää olevan ja mitä oon netistä lukenu, niin bayswater on ihan hyvien kulkuyhteyksien päässä mm. keskustasta. mutta kiitos vastauksesta. (:
| |
| | |
24.02.10, 05:11
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
En ole minäkään tuossa hotellissa asustanut, kaikkialla ympärillä kuitenkin. Luin tripadvisorin arvostelut, jotka olivat melko hyvät. Joten valintanne lienee ihan ok. Sijainnista vielä. Ihan lähellä hotellia on Queensway, jossa on paljon ruokapaikkoja (lähinnä etnisiä), kauppoja ja melkein vieressänne iso Whiteleys-ostoskeskus. Keskustaan meneviin Bayswater Roadin busseihin (94, 390, 148) teillä on pieni kävelymatka. Bayswaterin tubestation on lähempänä, mutta ehkä käytätte enimmäkseen Queenswayn asemaa (Central Line), jonne on siis sama matka kuin busseille. Ei tuo sijainti ole mitenkään paha.
| |
| | |
15.05.12, 11:04
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | NopgcVyeQFFYXA
Ve4itin alunalkaen tylse4ksi te4te4 Kiasman joktajahisaa, mutta eipe4 site4 maltakaan olla kommentoimatta. Vaikka oikeasti en tiede4 asiasta paljoakaan. En tiede4 kumpi on parempi, Sakari vai Siitari. Sakarin tuneen, Siitaria en. Mutta vaikea on hyve4ksye4 Stefan Wallinin ratkaisua. En ymme4rre4, miksi ministerin pite4e4 ve4e4nte4e4 asiaan oman mielense4 mukainen pe4e4tf6s, kun viranhakijoita tutkimaan asetettu asiantuntijatoimikunta oli tehnyt harkinnan je4lkeen suosituksensa. Sen, ettei ministeri halua olla kumileimasin, ei tarvitsisi olla valintakriteeri. Ministeri voisi yksinkertaisesti kunnioittaa toimikunnan tekeme4e4 tyf6te4. Valtaa voi ke4ytte4e4 (ja ne4ytte4e4) myf6s luottamusta osoittamalla.Onnea kuitenkin Siitarille.
| |
| | |
16.05.12, 08:14
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | mkzAubBQEAcjoa
mBux2S <a href="http://ydczxhcggckk.com/">ydczxhcggckk</a>
| |
| | |
17.05.12, 15:37
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | iIeAaXcUI
5LA7BQ <a href="http://hcowpxidylru.com/">hcowpxidylru</a>
| |
| | |
21.05.12, 13:25
|
#8 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2012
| Lontoon hotellit Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ladde hei !
olen kesällä matkustamassa ensi kertaa lontooseen ja netistä löytyi london house hotel. hinnaltaan ihan kiva, kuvat antaa ihan hyvän kuvat ja sijainti ok.
olisi kuitenkin kiva tietää, että onko joku yöpynyt kyseisessä paikassa ja mitä mieltä on ollu. |
Katsopa, jos tuolta löytyy ranking kyseisestä hotellista London Hotels: Special Offers on 1,698 London Accommodation Deals | |
| | | | |