Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.07.10, 20:41   #1 (linkki)
nina
(Vierailija)

oyster card

hei,
olen matkustamassa lontooseen ja ajattelin tilata tuon oysterin netistä etukäteen. kortille on käyttöä kolmeksi päiväksi, joten kuinkahan paljon sinne olisi hyvä ladata, ettei moneen kertaan tarvitsisi uudelleen ladata.
tiettyhän se riippuu miten paljon matkustaa, mutta ekaa kertaa kun olemme lontooseen menossa, niin varmaan ihan perusnähtävyyksiä käydään, camden townissa jne.

paljon teillä itsellä on kulunu siihen rahaa?

ja sitten toinen, että tarvitseeko oysterilla huolehtia mitenkään zoneista eli onko siinä kortissa mitään, että monellako zonella se toimii?
  Vastaa viestiin

05.07.10, 09:53   #2 (linkki)
Pauli
(Vierailija)

Oyster

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nina Näytä viesti
hei,
olen matkustamassa lontooseen ja ajattelin tilata tuon oysterin netistä etukäteen. kortille on käyttöä kolmeksi päiväksi, joten kuinkahan paljon sinne olisi hyvä ladata, ettei moneen kertaan tarvitsisi uudelleen ladata.
tiettyhän se riippuu miten paljon matkustaa, mutta ekaa kertaa kun olemme lontooseen menossa, niin varmaan ihan perusnähtävyyksiä käydään, camden townissa jne.

paljon teillä itsellä on kulunu siihen rahaa?

ja sitten toinen, että tarvitseeko oysterilla huolehtia mitenkään zoneista eli onko siinä kortissa mitään, että monellako zonella se toimii?

http://keskustelu.plaza.fi/matkalauk...el-card/sivu2/

Tuolla olen vastannut moneen kertaan. Eli osta pay as you go n. 6£/päivä, jos kuljet lentokentälle niin siihen tarvitset 1,3£ per matka.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku