Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.11.10, 05:29   #1 (linkki)
MIlja
(Vierailija)

President hotel

HEI!

Aikaisemmista teksteistä löytyi juttua ed. mainitusta hotellista ja taitaa olla parempi kuin st.giles ja yli 100e halvempikin.
No, away vaihdoin varauksen President hotelliin. Nyt kysyisinkin mikä on nopein tapa mennä tuonne Bloomsburyn alueelle gatwicin kentältä? Onko junalla Victorialle ja siitä taksilla, vai löytyykö joku parempi vaihtoehto?
Lento on la-iltana n.klo 19.00 Lontoossa.
  Vastaa viestiin

17.11.10, 12:40   #2 (linkki)
lont-to
(Vierailija)

Jos sait Presidentin halvemmalla, niin mikäs siinä, mutta kyllä St Giles on hivenen mukavammalla, keskeisemmällä paikalla, aivan kävelyetäisyydellä ydinkeskustasta, kaikista kaupoista, teattereista yms. Tasoltaan aika samanlaisia basic-hotelleja kumpikin.

Luulen että helpoin tapa matkalaukkujen kanssa on tuo juna Victoriaan + taksi. Toki Victoriasta pääsee metrollakin Russell Squarelle, mutta matkaan sisältyy vaihto ja se ei aina ole kovin kivaa ahtailla metroasemilla matkalaukkua raahaten! Bussilla olemme tuota väliä kulkeneet esim. teatterilta hotelliin (siis Victoria> Russell sq), muistaakseni bussi 8 ja/tai 38 menevät aika läheltä, mutta en ole numeroista ihan varma. En bussiakaan oikein suosittelisi matkatavaroiden kanssa.

Joskus muistan kuulleeni että Gatwickistä olisi junayhteys myös Kings Crossin aseman suuntaan, mutta sellaista en ole käyttänyt ja muutenkin harvemmin Gatwickiä.
  Vastaa viestiin
17.11.10, 12:46   #3 (linkki)
lont-to
(Vierailija)

Kylla se bussi taisi olla 38 8ei 8), ja pysähtyy Holbornin asemalla josta on pieni kävelymatka President-hotellille. Ilman tavaroita ihan hyvä yhteys, mutta ottakaa taksi suosiolla!
  Vastaa viestiin
17.11.10, 22:29   #4 (linkki)
MILja
(Vierailija)

Jep!
Kiitos näin arvelinkin, että victorian kautta on mentävä. Kanssa kalastelin tietoa tuosta junasta king crossin suuntaan, mutta ei ole löytynyt yhteyttä.

Joo, se on totta että St. Giles on mainiolla paikalla, mutta hinta ero on niin suuri (2*twin huonetta/4vrk) president hotelissa tulee yhteensä 278e halvemmaksi.
Kyllä sen maksaa 10min lisäkävelystä ja tuolla erotuksella voi ajella vaikka mennetullen taksilla.

St.gilesis olen ollut ja huoneet eivät ole kummoisia saatika halvempi aamiainen( suorastaan naurettava).
Toivon että presidet olisi edes pikkuisen siistimpi.
Aurinkomatkat käyttää myös tuota hotellia, ei siis luulis sen olevan mikään kauhea läävä.
Eihän siellä hotellissa paljon aikaa vietetä, mut silti olis kiva että huone on edes puhdas.

Täytyypi vielä yrittää penkoa tuota juna yhteyttä suoraan kings crossille.
  Vastaa viestiin
18.11.10, 12:46   #5 (linkki)
lont-to
(Vierailija)

No ilman muuta tuollaisella hinaterolla kannattaa vaihtaa Presidentiin! Olin siellä muutama vuosi sitten ja ihan kohtuullinen hotelli, vähän toki nuhjaantunut mutta ei tasoltaan huonompikaan kuin St giles. Aamiainen oli se pelkistetyin mahdollinen, eli tee/kahvi + paahtoleipä/voi/hillo. Taisi olla jotain mehua myös + "säilöttyjä" appelsiinilohkoja!!

Katso sellaista junafirmaa kuin First Capital Connect. Se kaiketi kulkee Gatwickista St.Pancras-asemalle (ja siitä eteenpäin), - olisiko se sitten parempi vaihtoehto kuin via Victoria? En ole käyttänyt itse. Joka tapauksessahan sitten tuolta St.Pancras/Kings Crossilta olisi otettava taksi, bussi tms päästäkseen hotelliin samoin kuin Victoriastakin.
  Vastaa viestiin
19.11.10, 02:25   #6 (linkki)
MILja
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lont-to Näytä viesti
No ilman muuta tuollaisella hinaterolla kannattaa vaihtaa Presidentiin! Olin siellä muutama vuosi sitten ja ihan kohtuullinen hotelli, vähän toki nuhjaantunut mutta ei tasoltaan huonompikaan kuin St giles. Aamiainen oli se pelkistetyin mahdollinen, eli tee/kahvi + paahtoleipä/voi/hillo. Taisi olla jotain mehua myös + "säilöttyjä" appelsiinilohkoja!!

Katso sellaista junafirmaa kuin First Capital Connect. Se kaiketi kulkee Gatwickista St.Pancras-asemalle (ja siitä eteenpäin), - olisiko se sitten parempi vaihtoehto kuin via Victoria? En ole käyttänyt itse. Joka tapauksessahan sitten tuolta St.Pancras/Kings Crossilta olisi otettava taksi, bussi tms päästäkseen hotelliin samoin kuin Victoriastakin.
Kiitos!
Joo, katselinkin noita sivuja ja jos oikein ymmärsin niin junan vaihto olisi victorialla, eli taksilla vaan. Taitaa olla yksinkertaisin.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku