Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
15.01.12, 22:04   #1 (linkki)
Hotelli +lento
(Vierailija)

Lento+hotellipaketti

Huomaan, että täällä monet tuntuvat varaavan lennon ja hotellin erikseen. Itse olen muiden kaupunkien osalta suosinut lento+ hotellipaketteja, tuntuu kätevämmältä varata molemmat yhdessä kuin ensin varata hotelli ja sitten kytätä lentojen hintoja. Säästö lienee noin lyhyellä matkalla minimaalinen.

Jotka olette varailleet lento+ hotellipaketteja, niin mitä kautta ja mitä hiotelleja suosittelette? Olen huomannut, ettei esimerkiksi ebookersilla ja tjäreborg flexilla ole välttämättä niitä, mitä täällä on muutoin suositeltu ja joita voi varata esimerkiksi bookingin kautta.
  Vastaa viestiin

15.01.12, 22:48   #2 (linkki)
Lento ja sitten hotelli
(Vierailija)

Minä varaan yleensä lennot ja hotellin erikseen, ja niin että yleensä varaan ensin lennot. Yksi syy tähän erikseen varaamiseen on juuri se, että silloin on enemmän valinnanvaraa (tosin joskus ehkä liikaakin) hotellin suhteen. Ja kyllähän hotellienkin hinnat vaihtelevat aika lailla eri sivustoilla.

Valitettavasti en nyt tuohon varsinaiseen kysymykseesi vastannut, mutta toivottavasti saat hyviä vinkkejä muilta.
  Vastaa viestiin
16.01.12, 09:08   #3 (linkki)
Hotelli + lento
(Vierailija)

Tuo on kyllä hyvä syy: enempi vaihtoehtoja. Säästöä en noin lyhyellä matkalla synny.

Taidan pysyä paketeissa siitä huolimatta, onhan niissäkin vaihtoehtoja riittämiin.
  Vastaa viestiin
16.01.12, 20:07   #4 (linkki)
tournesols
(Vierailija)

Enempi valinnanvaraa hotelliskaalassa kun ottaa lennot ja hotellin erikseen. Tavallisesti Finnairin sivuila lennot ja booking.com:sta hotelli; hyvin on toiminut kokonaisuutena.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku