Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Lontoo
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.05.12, 22:38   #1 (linkki)
Viikko vielä ja risat
(Vierailija)

Aikuisen naisen vaatteita

Neuvokaahan Lontoosta liikkeitä, joista saa mielestänne hyviä aikuisen naisen vaatteita. Normaalikokoisia, ei mitään XXXL, muttei mitään makkarannahkojakaan. Ei kauhean kalliita, muttai ihan halpistakaan.

Muutama vuosi joku neuvoi minulle tällä palstalla Espanjasta Punt Roman, on ollut hyvä ketju, olen vieläkin siitä neuvosta kiitollinen. Jos Punt Roma on tuttu, niin jotain vastaavaa, mutta Lontoosta.
  Vastaa viestiin
28.05.12, 06:16   #2 (linkki)
niinuli
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viikko vielä ja risat Näytä viesti
Neuvokaahan Lontoosta liikkeitä, joista saa mielestänne hyviä aikuisen naisen vaatteita. Normaalikokoisia, ei mitään XXXL, muttei mitään makkarannahkojakaan. Ei kauhean kalliita, muttai ihan halpistakaan.

Muutama vuosi joku neuvoi minulle tällä palstalla Espanjasta Punt Roman, on ollut hyvä ketju, olen vieläkin siitä neuvosta kiitollinen. Jos Punt Roma on tuttu, niin jotain vastaavaa, mutta Lontoosta.

Voisit löytää itsellesi mieleisiä vaatteita vaikkapa Oxford Streetin Debenhams-tavaratalosta tai Mark&Spencer-ketjun liikkeistä eri puolilta kaupunkia (Oxford Streetillä muistaakseni kaksikin liikettä). Kohtuuhintaisia ja hyvälaatuisia vaatteita aikuiselle naiselle.
  Vastaa viestiin
15.06.12, 09:18   #3 (linkki)
Se joka aloitti
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja niinuli Näytä viesti
Voisit löytää itsellesi mieleisiä vaatteita vaikkapa Oxford Streetin Debenhams-tavaratalosta tai Mark&Spencer-ketjun liikkeistä eri puolilta kaupunkia (Oxford Streetillä muistaakseni kaksikin liikettä). Kohtuuhintaisia ja hyvälaatuisia vaatteita aikuiselle naiselle.
Kyllä todella näytti siltä, että nuo kaksi liikettä olivat ainoat mahdolliset. Kaikki muu oli max 35 v. Suomessa on parempi vaatetarjonta aikuiselle naiselle. Paljoa ei tullut ostetuksi.

Muutoin Lontoo hieno kaupunki! Sateesta huolimatta. Hyvä reissu.
  Vastaa viestiin