Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > New York
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.05.08, 09:39   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2007
Affinia Manhattan-hotelli?

Hei,

olisiko joku teistä majoittunut ko. hotelliin? Meillä sinne varattuna huone (studio suite) joulun alla ja ainakin nettisivujen perusteella näyttäisi oikein hyvältä hotellilta ja hyvällä sijainnilla. Silti on aina mukava kuulla matkalaisten kommentteja.

Kiitos etukäteen!
  Vastaa viestiin

26.05.08, 19:57   #2 (linkki)
tripadvisor
(Vierailija)

Katsoitko jo kommentteja Tripadvisorista? Itse en osaa hotelleista sanoa mitään kun yövyn aina hostelleissa tai ihmisen sohvilla :)

http://www.tripadvisor.com/
  Vastaa viestiin
27.05.08, 09:01   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2007
Moi,

joo, olen lueskellut Tripadvisorista kommentteja ja siellä saanut kyllä ihan hyvää palautetta. Joskus vaan olen huomannut, että kun sinne pääosin kirjoittavat jenkit ja britit, niin heidän makunsa eroaa aika paljon meidän suomalaisten mausta.. Kiinnittävät toisinaan ihan kummallisiin asoihin huomiota .. :-)
  Vastaa viestiin
20.08.08, 17:19   #4 (linkki)
affinia
(Vierailija)

Affinia

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ellenelle
Moi,

joo, olen lueskellut Tripadvisorista kommentteja ja siellä saanut kyllä ihan hyvää palautetta. Joskus vaan olen huomannut, että kun sinne pääosin kirjoittavat jenkit ja britit, niin heidän makunsa eroaa aika paljon meidän suomalaisten mausta.. Kiinnittävät toisinaan ihan kummallisiin asoihin huomiota .. :-)
Oltiin kyseisessä hotellissa muutama yö ja ei voi kuin kehua. Siisti hotelli ja huone keskeisellä paikalla, ystävällinen ja palvelualtis henkilökunta, huoneessa oma keittiönurkkaus täydellisineen keitto ja ruokailuastiastoineen, sekä oma turvakaappi!

Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku