Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > New York
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.03.09, 22:20   #1 (linkki)
OBsama
(Vierailija)

MUST SEE in NYC

Avataanpa tännekkin,,, suoli24:s oli kysely mitä haluaisit, aiot, tai haaveilet käyväsi katosmassa NYC issä? Listaa peliin...
  Vastaa viestiin

22.03.09, 22:22   #2 (linkki)
NycYellowCab
(Vierailija)

Omat toiveet

Empire State Building
Joku Musikaali
Hard Rock Cafe
Planet Hollywood
Time Square
Top Of The Rock
Kierros Harlemissa kameran kanssa
  Vastaa viestiin
23.03.09, 16:52   #3 (linkki)
NYC-fani
(Vierailija)

Minulla

Olen ollut monta kertaa New Yorkissa. Nuo on kaikki nähtynä, paitsi Hard Rock Cafe ja
Planet Hollywood, joiden "kokemista" en näe tarpeelliseksi, paljon parempaa ruokaa ja juomaa saa muualtakin kuin noista ketjuravintoloista.

Times Square on must joka kerta yhtenä iltana, vaikka en haluakaan hotellia niiltä nurkilta, liikaa kiertoajelujen tarjoajia, ketjuravintoloiden sisäänheittäjiä yms.

ESB ja TOTR ovat melestäni vaihtoehtoja, ainakin yhdellä matkalla. Melemmissa olen ollut ja TOTR oli paremmin hoidettu, hyvä henkilökunta, nopea siirtyminen hisseille ja ylös ja taas alas. Ja näköalatasanteelta saa ESB:n kuviin.

Must on ensikertalaisille Staten Island ferry, Brooklyn Bridgen yli kävely, Grand Central station, Central Park, joku museo, joku musikaali ja alakaupungin kaupunginosat (Lower East Side, Soho, Chinatown, Greenwich Village, Nolita, Meatpacking distr.), ettei tule vain pyörittyä Times Squaren lähistöllä.

Kun edessä on aika mones matka New Yorkiin, suunnitelmissa on pyöriä Brooklynissa parina päivänä, olen ollut siellä useamassa kaupunginosassa, mutta on niin isoa alue, että monta mielenkiintoista paikkaa on näkemättä, Bronxin Arthuyr Avenuen Little Italyssa aiotaan käydä lounaalla, käydä musikaaleissa, musiikki- ja komediaklubeilla, jne, jne. Nähtävää ja tehtävää riittää aina! Ai niin ja muutama ravintola Manhattanin 20.000 ravintolasta on vielä kokeilematta...
  Vastaa viestiin
02.04.09, 23:43   #4 (linkki)
NYCCIIN
(Vierailija)

Menosa

MItäs fani; bronx ja harlem, ootko käyny? Uskaltaako?
Entäs toi TOTR, monelta sinne kannattaa mennä "jonottan" ja kauanko pitää jonotella?
  Vastaa viestiin
03.04.09, 12:42   #5 (linkki)
+++
(Vierailija)

Ite oon käynyt Bronxissa eläintarhassa. Eli Bronxia ei tullut paljon sen enempää nähtyä, kuin metroaseman ja eläintarhan väliin jäävä alue.

TOTRiin ei ollut minkään sortin jonoja, kun kävimme siellä. Olimme reissussa viime vuoden huhtikuussa.
  Vastaa viestiin
20.01.10, 20:50   #6 (linkki)
kesällä matkaan
(Vierailija)

Baseball

Baseball ottelu Yankee stadionilla.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>