Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > New York
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.03.10, 14:06   #1 (linkki)
matkalainen kohta
(Vierailija)

Rock musiikki

Moikka

Kovasti kaikki suosittelee musikaaleja ja hyvää jazzia ja bluesia. Mutta missä on hyvää live Rock-musiikkia New Yorkissa? Onko jotain metalliklubeja siis heavy ja hard rock, punkkia (onhan vanha Ramones-kaupunki), jotain normaalia AOR kamaa (niinkuin Bon Jovi ja Bruce)? Siis uusia tuntemattomia bändejä olisi mukava nähdä. Muistaakseni HIM on kyllä Nykissä keväällä samoini aikoini kuin itse olen maassa:-)
  Vastaa viestiin

18.05.11, 14:57   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 05/2011
Sijainti: espoo
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja matkalainen kohta Näytä viesti
Moikka

Kovasti kaikki suosittelee musikaaleja ja hyvää jazzia ja bluesia. Mutta missä on hyvää live Rock-musiikkia New Yorkissa? Onko jotain metalliklubeja siis heavy ja hard rock, punkkia (onhan vanha Ramones-kaupunki), jotain normaalia AOR kamaa (niinkuin Bon Jovi ja Bruce)? Siis uusia tuntemattomia bändejä olisi mukava nähdä. Muistaakseni HIM on kyllä Nykissä keväällä samoini aikoini kuin itse olen maassa:-)

Cake Shopissa on underground-bändejä ainakin. sitten oli sellanen ku Santos Party House jonka omistaa Andrew WK, itse en käynyt mutta tuttuni puhui paikasta, siellä on kai isompia tai pienempiä rock-akteja. kantsii googlettaa noi :)
  Vastaa viestiin
22.05.12, 15:33   #3 (linkki)
VIllehooo44
(Vierailija)

LOVEOFLIGHTNING - YouTube
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta: