| |  | |
02.08.06, 19:38
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Majoitusvinkki Pariisiin
Majoituimme Pariisissa ParisAddress-nimisen firman kautta ja voin tätä hyvillä mielin suositella. Palvelu oli hyvää ja asunto oli juuri sellainen kuin kuvissa, myöskin oikein hyvin varusteltu. Majoituimme kaksiossa jossa oli vuodepaikat kuudelle hengelle, hinta 135 euroa yö. Eli per henkilö ei hinta juurikaan päätä huimannut ja jokaiselle oli siis ihan kunnon vuodepaikka, huoneistossa oli kaksi tilavaa makuuparvea joissa molemmissa tila kahdelle hengelle ja lisäksi kaksi erillissänkyä alakerrassa. Asunto sijaitsi Seinen varrella aivan lähellä St.Michelin asemaa, lähin metroasema 2 min kävelymatkan päässä. Firmalla näyttää olevan paljon erilaisia asuntoja ympäri Pariisia ja tämän yhden kokemuksen perusteella varmasti käytän uudestaan seuraavan kerran kun Pariisiin menen. Asunto jossa majoituimme:
http://www.parisaddress.com/paris-apartment-rental/qs.php?ref=TOUR61
http://www.parisaddress.com
| |
| | |
14.09.06, 07:55
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Majoitusvinkki Pariisiin
Olemme lähdössä Pariisiin ja mekin voisimme kokeilla tällaista majoitusmahdollisuutta. Mutta muutama yksityiskohta vielä askarruttaa. Kaikki siis toimi sinun mielestäsi kuten piti (siis mitä netissä ko. yritys kirjoittaa toimintatavoistaan)? Miten ja milloin suorititte maksut (etumaksun, loppuvuokran ja sähkölaskun)? Olisi kiva kuulla vielä näistä yksityiskohdista.
| |
| | |
16.09.06, 21:22
|
#3 (linkki)
Tämä on kyllä tosi kiva. Ihania asuntoja ovat. Hotelleihin verrattuna tämä saattaisi olla myös hiukan edullisempi vaihtoehto, jos meinaisi ainakin viikon viipyä Pariisissa, ja säästöä toisi myös mahdollisuus kokata kotona.
Mutta tietääkö kukaan mitään vielä edullisempia huoneistomajoitusvaihtoehtoja? Olen joskus kuullut puhuttavan asuntojen vaihtamisesta jonkun välitysfirman kautta. Tietääkö kukaan aiheesta jotakin?
Haaveissa olisi jonakin kesänä viettää hieman pitempi aika Pariisissa, mutta budjetti on valitettavan tiukka...
| |
| | |
18.09.06, 10:55
|
#4 (linkki)
Anli: Milloin olette tulossa Pariisiin? Minä vuokraan omaa keskusta-asuntoani satunnaisesti ollessani itse poissa pidemmän aikaa (sopii 1-2 hengelle). Ja tietysti halvemmalla kuin asunnonvälitysfirmat. Jos haluat lisätietoja, lähetä sähköpostia: apartment_paris3@hotmail.com
| |
| | |
18.09.06, 18:08
|
#5 (linkki)
Matkamme kutistui lopulta vain pidennetyksi viikonlopuksi, joten joudumme unohtamaan yllä olevan linkin tuomat hyvät majoitusmahdollisuudet. Täytyy jatkaa selailua netissä...
| |
| | |
08.11.06, 19:35
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
finlandaise: Olen tulossa Pariisiin kesällä kaverini ja hänen kumminsa kanssa, ja luultavasti saamme suhteiden kautta asunnon mutta etsin varmuuden vuoksi koko ajan asuntoja, mahdollisimman halpoja tietysti. Meitä on siis kolme joten onkohan asuntosi liian pieni? Millään muulla ei ole väliä paitsi, että mahtuisimme nukkumaan sillä emme asunnossa viettäisi aikaa juuri ollenkaa joten muuten sen koolla ei ole väliä. Ja aiomme olla kaksi viikkoa joten onkohan se liian pitkä aika? Ja missä asuntosi sijaitsee? =)
| |
| | |
10.11.06, 10:48
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Huoneistot ovat hyvä vaihtoehto hotelleille, etenkin jos porukkaan kuuluu 3-4 henkilöä. Hintasäästö on jo huomattava.
Varasin juuri helmikuulle neljälle hengelle majoituksen viikoksi ja maksettiin kaikin mukavuuksin varaustetusta (myös lämmitys) kahden makuuhuoneen huoneistosta alle tuhat euroa (plus 60 euron siivous) veroineen, sen kun jakaa neljällä, kustannus ei ole suuri per nuppi.
| |
| | |
10.11.06, 20:04
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Maksoitte alle tuhat euroa, kuinka paljon? Meinaan vaan, että olen katsonut asuntoja neljälle hengelle, todella hienoja sellaisia kahdeksi viikoksi noin 1200 e, että tuo alle tuhat euroa kuulostaa aika suurelta summalta jos siihen ei edes sisälly siivousta. Tosin, ne asunnot mitä olen katsonut, ovat olleet vain 1 mh huoneistoja.
Mitä kautta vuokrasit asunnon?
| |
| | |
13.11.06, 00:26
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Paris: Ensi kesä on vähän liian kaukana, jotta osaisin sanoa, onko asuntoni vapaana (asun itse siinä aina Pariisissa ollessani). Voit laittaa sähköpostia antamaani osoitteeseen myöhemmin keväällä, jos vaikuttaa siltä, että tarvitsette asuntoa.
| |
| | |
13.11.06, 13:26
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Parisille:
Unohdin mainita, että sijainti oli tärkein kriteeri huoneiston valinnassani.
Kahden makuuhuoneen asunto on 1. kaupunginosassa Louvren naapurikorttelissa. Sjainti on rauhallisella pikkukadulla ihan Les Hallesin puiston vieressä, kulkuyhteydet ja ostosmahdollisuudet eivät voisi paremmat olla! Naapurikaduilta löytyy myös paljon pikkuruokakauppoja ja ravintoloita. Huonekohtainen lämmitys on myös helmikuun epävakaissa keleissä tärkeä, eikä suurimmassa osassa huoneistoja ollut sitä. Siivous oli siis perushinnan päälle 60 euroa, ei muita ylimääräisiä kuluja. Useat firmat eivät hinnastoissaan mainitse lainkaan veroja, joten nekin saattavat yllättää...
Vertailuhintaasi toinen makuuhuone tekee pari-kolmesataa euroa lisää per viikko. Täältä varasimme:
http://www.opodohome.com/paris/search.php
Itse olen hinta/laatusuhteeseen tyytyväinen. Viimeksi majoituimme samalla alueella hotelliin ja maksoin paljon enemmän per yö. | |
| | |
26.11.06, 22:26
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | halpoja asuntoja
Katsoppas Homelidays.com sieltä löytyy asuntoja joka lähtöön.Olimme syksyllä Pariisissa 6 yötä,(3 henk.) ja meillä oli kahden huoneen ja keittiön apartementos ja se maksoi 450 e.Eihän se mitään luxusta ollut,ihan perinteinen ranskalainen huoneisto hyvällä paikalla Bastillen aukion läheisyydessä ja metrot melkein vieressä.Menemme ennen joulua uudestaan 5 yöksi ja hinta on 350 e!
| |
| | |
28.11.06, 21:06
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
tuleeko noihin homeholidays-asuntojen hintaan vielä joitain lisämaksuja?
| |
| | |
19.12.06, 15:27
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niin tietääkö kukaan?
| |
| | |
20.12.06, 15:57
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Eipä kai
Vuokra ymmärtääkseni sovitaan etukäteen täsmällisesti, eikä siihen tule lisämaksuja, ellei sitten halua jotain lisää (esim. siivousta kai on jossain tarjolla). Mutta en ole toistaiseksi hankkinut asuntoa Homelidaysin kautta, ainoastaan surffaillut sivustoissa.
http://www.homelidays.com/EN-Holidays-Rental/100_Home/Home.asp
| |
| | |
07.06.09, 02:35
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | highblo | |
| | |
07.06.09, 02:35
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | thespil | |
| | |
07.06.09, 02:37
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | buyphen
<a href="http://news.insurancemax.de/wp-content/data/forum_29/topic_182_how_to_lose_weight_quickly_and_safely_fo r_a_teen_girl.html">exercise program weight loss</a> | |
| | |
07.06.09, 02:38
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | allergi | |
| | |
10.06.09, 20:51
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pariisin Suomi-instituutin sivuilla on tarjolla edullisia majoitusvaihtoehtoja.
http://institut-finlandais.asso.fr/index.php?option=com_content&task=view&id=22&Itemi d=27
| |
| | | | |