Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Pariisi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.11.07, 17:16   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 11/2007
koska joulutorit aukeaa?

Hei!
Oon menossa Pariisiin joulukuun ensimmäisenä viikonloppuna (ensi viikonloppuna). Tietääkö kukaan, onko Pariisin joulutorit silloin jo auki? Jossain oppaassaa sanottiin, että niiden aukeamista pitää odotella joulukuun puolelle asti (niin mihin asti?). Missä niitä on? Jossain vasemmalla rannalla, mutta jotain tarkennusta olis kiva saada, kun en oo ikuna Pariisissa ennen käynyt.

Mitä muuta kivaa Pariisissa on tuohon aikaan? Missä on parhaat jouluvalot ja muut joulutunnelmat?
Louvreen pääsee sunnuntaina ilmaiseksi, mutta onkohan siellä silloin tolkuttomat jonot tähän aikaan vuodestakin?
  Vastaa viestiin

02.12.07, 06:33   #2 (linkki)
Tonttu Tohelo
(Vierailija)

Löysitkö etsimäsi?

MInäkin olen kiinnostunut Pariisin joulutoreista. Olen lähdössä keskiviikkona. Olen tutustunut Pariisiin virtuaalisesti, mutta joulutoreista tarvitsisin lisää tietoa.
  Vastaa viestiin
30.09.08, 22:56   #3 (linkki)
ulla-maija
(Vierailija)

MItä?

Joko tiedätte? Onko marraskuun viimeisellä viikolla mahdollista nähdä jo joulutunnelmaa Pariisissa?
  Vastaa viestiin
01.10.08, 17:22   #4 (linkki)
rambu
(Vierailija)

Taatusti marraskuun lopussa on suurten tavaratalojen joulukoristelu jo tehty.
Torejakin voi olla pystyssa, mutten tieda niista tarkemmin.
  Vastaa viestiin
16.05.09, 11:00   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2009
Ainakin Champs-Élyséellä on Riemukaarelle asti ulottuva "valkoisten mökkien" jono, joissa myydään kaikenlaista, mm. herkkuja, turistikrääsää ja omatekemiä tuotteita. Ihana tunnelma, suosittelen käymään. :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku