Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Pariisi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.07.08, 10:44   #1 (linkki)
Matkaan lähdössä
(Vierailija)

Menossa Pariisiin (minulle) tuntemattomalle alueelle

Olen katsellut keskusteluja ja ajattelin että mikäli joku voisi kertoa hiukan millaista aluetta tämä tämmöinen alue on josta meillä on hotelli varattuna. Hotellin nimi ja osoite ovat seuraavanlaiset.

Hôtel Alésia Montparnasse
84 Rue Raymond Losserand, 75014 Paris

Ymmärtääkseni lähellä latinalaiskorttelia - millaista seutua niin päiväs- kuin yöaikaankin? Minkälaisia ruokapaikkoja sieltä löytyy?

Onko kukaan muu ollut tässä hotellissa tai alueella ja osaiasi kertoa joitain vinkeejä tai huomioon otettavia asioita?
  Vastaa viestiin

03.07.08, 11:47   #2 (linkki)
butterfly,
(Vierailija)

Ihan kivaa seutua, vilkasta päivällä ja yöllä. Ihan Montparnassessa en ole iltamyöhään ollut mutta esim jo St. Sulpicen ja St. Germain metroasemien ympärillä kyllä. Latinalaiskorttelit lähellä. Paljon ruokapaikkoja ja kahviloita. Alue ei ole mitään hämäräseutua, joten ei kannata sitä pelätä ainakaan. Juna-aseman ympäristössä yöllä notkuu tosin kaikenlaista sakkia, mutta siellähän ei tarvi itse olla. Olen itse ollut siellä yölllä kerran, eikä siellä mitään häiriöitä ollut. Nuorisoa ja sen sellaista. Metroasema on eri paikassa kuin tuo asema. Iso ostoskeskus löytyy, jossa on paljon kauppoja.
  Vastaa viestiin
03.07.08, 13:11   #3 (linkki)
tsirpp
(Vierailija)

Jos teille on kerrottu markkinointimielessa, etta hotelli on lahella latinalaiskorttelia, niin hieman vaaraa infoa on annettu. Tuo osoitehan on viela reilusti Montparnassea etelampana, lahestyen jopa Pariisin kehatieta, metroasemien Pernety ja Plaisance valilla. Ei tuo ihan normaalin kavelymatkan paassa latinalaiskorttelista ole... Mutta muuten ihan siistia aluetta, lahinna paikallisasutusta, mutta kylla sielta kauppojakin loytyy eli ei tarvitse pelata huonoa aluetta valinneensa.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku