Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Pariisi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.07.08, 22:53   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2008
Kysymys Les Hallesista

Hei,
Joku kertoi, että Les Hallesin ostoskeskuksessa saa tehtyä tosi halvalla ostoksia, esim. vitosella kenkiä. Onko kyseessä nyt se katettu ostoskeskus, joka on Les Hallesin metroaseman yhteydessä (olikohan se nimeltään Forum des Halles tai jotain sinne päin)? Menimme sinne eilen suurin odotuksin, mutta ei sieltä mitään halpaa tavaraa löytynyt, vaan ainoastaan sellaista keskihintaista ja kalliimpaa... Vai eikö vain löydetty oikeita paikkoja??
  Vastaa viestiin

25.07.08, 12:29   #2 (linkki)
kerttis
(Vierailija)

Minä olen kyllä kuullut uusista halleista, mutta tiedän niistä vain sen, että sieltä on saatavilla erittäin hyviä ruoan raaka-aineita. Siellä on ilmeisesti myös runsaasti oikein hyviä ravintoloita, mutta muusta en tiedä. Vanhojen hallien alueella ei kyllä ole minusta missään mitään halpaa. Paljon mukavia putiikkeja ympäriinsä ja tietysti tuo "ostoskeskus". Oletteko käyneet Clingnacourtin kirpputorilla. Siellä on paljon kenkiä ja farkkuja yms. sen sellaista edullisesti. Tavarat ovat uusia, eivätkä siis mitään meikäläisten tyylistä kirppiskamaa. Antiikkiakin ja afrikkalaistavaraa.
  Vastaa viestiin
27.07.08, 23:18   #3 (linkki)
5 egellä ihania kenkiä!
(Vierailija)

Samat hallit juu kun metroasemalla. Hallien vieressä, esim Rue de Rambeteaulla on paljon kenkäkauppoja, josta saa kenkiä 5-15 €:lla. Ja siitä kun haarautuu pikkukaduille. Itse ostin 8 kengät ja hinnat oli 5-10 €.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku