Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Pariisi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
03.09.08, 17:48   #1 (linkki)
pikaista neuvoa kaipaava
(Vierailija)

Charles de Gaullen kentältä pitäisi päästä Liege-metroasemalle

Olen lähdössä Pariisiin omatoimisesti. Tarvitsisin pikaisen vastauksen, miten pääsen Charles de Gaullen kentältä Liege-metroasemalle? Hotelli on Saint Lazare.
  Vastaa viestiin

04.09.08, 13:07   #2 (linkki)
Kesä -07
(Vierailija)

Roissy bussi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pikaista neuvoa kaipaava
Olen lähdössä Pariisiin omatoimisesti. Tarvitsisin pikaisen vastauksen, miten pääsen Charles de Gaullen kentältä Liege-metroasemalle? Hotelli on Saint Lazare.
Heippa! En tiedä tarkalleen, että mitä Saint Lazare hotellia tarkoitat, mutta me olimme yhdessä sellaisessa, joka sijaitsee Operan ja Saint Lazaren aseman lähellä. Olimme myös omatoimi matkalla.
Koin todella vaivattomaksi Roissy bussilla Operan pysäkille (bussi pysähtyy ihan varmasti ko. pysäkillä. Oliko kenties pääte pysäkki, en muista varmasti) ja siitä sitten kävelimme hotellille joka oli Saint Lazaren asemaa vastapäätä. Mukana meillä oli kaikilla matkalaukut, mutta niin siellä tuntui itse kukin vetävän perässä laukkua. Etäisyydet kävellä Pariisissa olivat hämmästyttävän lyhyet , kun on kyseessä suurkaupunki.
Mukavaa matkaa!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku