Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Matkalaukku etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Matkalaukku > Kaupunkilomat > Pariisi
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.03.09, 19:44   #1 (linkki)
Perhe P.
(Vierailija)

Disneyland Paris

Disneyland Pariisissa käyneet!
Kysymyksiä satelee, Disneylandissa käyneille :)
Varasitteko lennot (mistä?) ja hotellin (mistä?) itse vai otitteko matkapaketin (mistä?)?
Kertokaa kokemuksianne! Olen aikeissa tilata lennot (Finnair 2+2 n. 950€) ja Hotellipaketin suoraan DisneylandParis-sivuilta. 8. - 12.6 yht. 890€ (2+2). Hintaa kuuluu yöpymisen lisäksi aamiaiset ja liput Disneylandiin.
KIITOS!
  Vastaa viestiin

02.04.09, 19:42   #2 (linkki)
Angela76
(Vierailija)

Disneyland Paris

Juuri tultiin Disneylandista, ihana paikka!

Lennot varattiin Finnairilta suoraan, ja hotelli tuli Tjareborgin kautta halvemmaksi kuin suoraan DisneylandParis-sivuilta. Meille sattui tarjous 4 yötä 3 hinnalla. Minne hotelliin olette menossa? Varautukaa jonottamiseen, ja jonottamiseen. Silti menisin uudestaan, vaikka jonoa oli aamusta iltaan aamupalasta lähtien, huvipuistoista puhumattakaan, sekä myös iltaisin ruokapaikkoihin.
  Vastaa viestiin
13.08.11, 10:02   #3 (linkki)
Mari
(Vierailija)

Jotenkin hukassa :D

Olen lokakuussa lähdössä kohti pariisia ja hotelli on Auberge du Cheval Blanc

Onko tietoa kellään kuinka pitkällä tämä hotelli on CDG.n lentokentältä? Mikä olisi paras vaihtoehto siirtyä hotelliin?

Ja paljonko hotelllista on matkaa Pariisin keskustaan?

Tässä on vielä miljoona asiaa jotka pitäisi selvittää ennenkuin paikan päällä on :D
  Vastaa viestiin
24.04.12, 15:52   #4 (linkki)
wipe
(Vierailija)

Itseänikin kiinnostaisi lokakuun puolivälissä lasten syysloman aikaan (vko 42) lähteä Disneylandiin. Millainenkohan ruuhkatilanne siellä on silloin? Onkohan Disney-hotellien välillä isoa eroa ruuhkissa?
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku